PHOTODIARY

Ahoj!

V tomhle týdnu si z nás počasí dělalo "Dobrý den". Jak jinak si vysvětlit, že v úterý bylo takhle...


...a v pátek takhle.


Ke konci týdne bylo tak krásně, že jsem to nemohla nevyužít pro  jarní běh. Taky jsme zahájili tenisovou sezónu 2015 a byli jsme úplně prvními návštěvníky kurtů.


Po tenise jsme se nezapomněli odměnit v mekáči. Malé flatwhite a dezert za 55? No to by byl hřích si to neobjednat. :)

Jo a abych nezapomněla, v pátek jsem byla místo ségry ve školní jídelně. Byla to sranda vrátit se do starých dobrých časů, hned bych to dala zpět!


Zitra si jdu nechat svázat BP, takže jsem happy jak dva grepy :D



A jak jste se měli Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Bohatě by mi stačilo, kdyby si nikdo mou BP nečetl. Jsem si jednu tvrdou vazbu nechala i pro sebe, vždyť je to přece moje první kniha! :) Před dopsáním BP mě ale napadlo takových témat na milion románů a teď si žádný moc nevybavím, měla jsem si to někam poznamenat. Jednou snad napíšu knihu, kde nebude napsáno "Ekonomická fakulta" :D nebo i když... možná by se tak mohl jmenovat můj thriller :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat