OBLÍBENCI V PEČUJÍCÍ KOSMETICE

Ahoj!

Dneska si to dáme trochu kosmeticky. Ráda bych Vám ukázala, které kosmetické produkty jsou mými oblíbenci.



Začneme pečující kosmetikou a někdy příště přijde na řadu dekorativka.

Opravdu moc jsem si oblíbila péči od Dove, za relativně málo peněz je to hodně muziky (nebo jak se to říká :D). V Budějovicích od Dove používám jak sprcháč tak i šampon. Sprchový gel mám s macademiovým olejem.

Mám ráda, když mýdlo pění a zároveň hydratuje. Ruku na srdce, koho se baví ještě mazat tělovým mlékem? Mě totiž ne. Takže díky tomuto sprcháči, který nevysušuje, ale hydratuje, se mazáním nemusím zabývat.

V Písku používám osvěžující sprchový gel od Avonu, konkrétně Senses lagoon. Doma používám i tělový peeling od značky Eveline, je moc příjemný a svojí práci dělá dobře.

Šampon mám v ČB i doma ten samý. Od Dove. Stejně jako mýdlo hodně pění, a to já mám ráda. Nevím jestli má šampon nějaký speciální efekt jako větší objem nebo něco takového, ale nemám po něm však tak jemné, rozlítané vlasy. Můžu ho vřele doporučit!

Jsem ostuda a kondicionér a ani masku nepoužívám. Když už, tak použiji rozčesávač ve spreji, a to je mi jedno od jaké je to značky.

Jak už jsem napsala na mazání moc nejsem, když už mám náladu, tak sáhnu po super voňavém mléku od Yves Rocher. Je moc příjemné a hlavně ta vůně!

Co se týče antiperspirantu/deodorantu používám pánský deodorant od Old Spice. Je opravdu účinný a voní krásně svěžě.

To je pro dnešek úplně všechno :).

Máte Vy nějaké oblíbence v pečující kosmetice? Budu ráda za každé doporučení!

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Co se pečující kosmetiky týká, mám hodně ráda Clinique Moisture Surge krém na obličej. Používám ho už asi dva roky a byť je trochu dražší, vydrží docela dlouho a hodně se mi po něm zlepšila pleť :) To je takový můj all-time favorit. :) Na čištění pleti pak mám ráda gel od Biodermy a balzám taktéž od Clinique :)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem docela spokojena s kremem od Ryoru ale Clinique byva hodne chvalen, tak na nej mozna taky jednou dojde :)

      Vymazat

Okomentovat