KDYŽ SE (NE)DAŘÍ aka TRABLE S BP

Ahoj!

Sice už jsem v pondělí psala nadšeně o tom, jak mám konečně dopsáno a zbývá jen vytisknout a svázat, ale vyskytlo se tu ALE, a ne jedno. A ano ano, mluvím opět o své BP, slibuji, že naposled!

Kromě bakalářky se odevzdávají ještě teze, je to takový výtah toho nejdůležitějšího. Porota bude číst pouze tyto teze a ne celou práci.

V pondělí jsem pro velký úspěch svázala BP a ještě poslala vedoucí práci teze na zčeknutí, aby vše bylo v pořádku.



Večer jsem měla na mailu odpověď, že se v tezich vyskytuji docela podstatné chyby, které jsou ale i v bakalářské práci.
V tu chvíli jsem se hroutila, nadávala a skoro se rozbrečela. :D Nakonec jsem posbírala zbytek síly a vrhla se na poslední (snad už konečné) opravy - měla jsem špatně pojmenované zákoníky.

Tak jsem to pro velký úspěch nesla v úterý převázat a řekla si, že už do toho raději koukat nebudu.
Co se ale nestalo? Ve středu jsem to jen tak prolétla a zjistila jsem, že jsem názvy zákoníků sice opravila všude v práci, ale neopravila jsem to v seznamu zkratek! Prostě Petříková no :D (teď už se tomu musím smát).

Přemýšlela jsem co s tím, nakonec jsem se zeptala na studijním, jestli to mám řešit nebo už se na to vyprdnout. Bylo mi porazeno, že jde udělat to, že se ta jedna stránka vyřízne a nová, opravená, se tam vloží. Tak jsem s tím přišla do Copy centra, kde mi BP už svazovali. Bohužel ale taková možnost nešla, takže nezbylo než to opět rozvázat. Paní byla tak zlatá, že mi to dala za zlevněnou cenu, místo 100 jsem platila 30 korun. Asi jsem vypadala opravdu zoufale.

Ještě zbývalo vypálit BP na CD-rom. Byl to už třetí pokus, protože první dva ztroskotaly na tom, že jsem tam zapomněla dát zadání BP. A abych si Vám tu postěžovala úplně, musela jsem předělávat  (2x) i kroužkovou vazbu pro oponenta.

No byl to boj, ale snad se zdárným koncem. Nejvíc mě na tom mrzí to, že jsem se se svým dílem zapomněla vyfotit. Mám fotku jen ze snapchatu, tak aspoň, že tak.



Teď už ji jen obhájit a bude.

Máte také nějaké takovouhle supr zkušenost s bakalářkou nebo diplomkou?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Tak hlavně, že to máš z krku :) já si nechávala jednu tvrdou pro sebe, abych měla památku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si pevnou chci take nechat udělat, ale az zdarne obhajim a odstatnicuju :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat