HELLO APRIL, BYE BYE MARCH

Ahoj!

Už jednou jsem se s Barčou z BKblogu domlouvala na kávě, bohužel to ale nevyšlo. Podruhé už to klaplo a my se poslední březnový den setkaly v kavárně v E.ONu. 

Po moc příjemném popovídání jsme vyrazily nafotit pár fotek. Barča má Olympus Pen, takže bych s ním teoreticky měla po absolvovaném workshopu umět :). Doufám, že se alespoň nějaké fotky povedly a Barča byla spokojena. Na jednu fotku se můžete podívat na jejím instagramu @BK_blog.

A jak dopadly mé fotky? Myslím, že dobrý, co myslíte?


Na sobě jsem měla bundu (křivák) z New Yorkeru. Mně se moc líbí, ale chápu, že to asi není šálek kávy každého. Pak jsem oblékla mé oblíbené jeggins z Marks & Spencera a bílé kecky.
Nechtěla jsem tahat velkou kabelku tak jsem vzala malé crossbody. Sice slunce moc nešajnilo, ale vzala jsem si své oblíbené zrcadlovky.






Nikdy jsem takhle focena nebyla, takže jsem moc nevěděla co mám dělat za pózy, ale tak snad to není žádná trága.

Líbí se Vám outfit posty? Myslíte, že bych je měla dělat častěji?

Mějte se krásně,

-K-


Komentáře

Okomentovat