ACOS ACADEMY aka WORKSHOP NA TÉMA FOTOGRAFOVÁNÍ

Ahoj!

Je to již měsíc zpátky kdy jsem se dozvěděla, že je vypsán nový termíny, respektive dva nové termíny na další workshop ACOS (A Cup of Style) academy, tentokrát na téma fotografování.

Mé srdce zaplesalo, protože v období study hard a psaní BP konečně zažiju nějaké odreagování. První termín byl na začátku března (to jsem nemohla) a druhý byl 28.3., tak jsem se přihlásila na tento.

Poslední březnovou sobotu jsem brzy ráno vyrazila do Prahy. Přijela jsem Na Knížecí v 9 hodin a měla jsem tedy ještě hodinku čas. Pro jistotu jsem si hned podle mapy došla do MAFRY media cetrum Anděl, abych pak nebloudila. Znám totiž svůj orientační smysl.

Čekání jsem si v Mekáči zpestřila cappuccinem. A před desátou jsem dorazila na recepci MAFRY, kde už čekaly další účastnice.


Když jsme se všichni (byl i jeden kluk) sešli, šli jsme do sálu, kde pro nás byly připravené poznámkové blogy, propiska, pití a pak také občerstvení ve formě výborných quichů a dezertu. Jo a málem bych zapomněla! Od společnosti Olympus jsme dostali zapůjčené foťáčky Pen generation EPL 7.



Workshop se skládal ze dvou částí – praktické a teoretické. První byla právě ta teoretická. Nejdříve přednášela Niky o fotografii na blogu a o tom jak fotit outfity a produkty. Dala nám pár rad, které se určitě budou při focení outfit postu hodit! J

Poté byla prezentace od velmi sympatického dua fotografů Couple of Prague. Upřímně,  Elišku a Lukáše jsem předtím neznala, ale musím říct, že jsou opravdu velmi šikovní a hlavně hrozně milí.


Po jejich prezentaci následovala delší pauza na oběd. Bylo až neuvěřitelné jak rychle utekly dvě a půl hodiny!
K obědu si pro nás tým ACOS academy připravil výborné burgery. Byla to mňamka.


Během pauzy jsem si stihla popovídat se spoluúčastnicemi a s Niky, což bylo moc fajn.
Poslední část teoretické části byla prezentace Kuby Dohnálka, která byla o technice focení. Konkrétně o cloně, ISO a času. Je zajímavé, jak nastavení fotoaparátu dokáže úplně změnit výslednou fotku.


A konečně přišla na řadu praktická část. Rozdělili jsme si na dvě skupiny, přičemž já jsem šla s Eliškou a Lukášem fotit ven. Zkoušeli jsme si různě nastavovat právě ISO, clonu a čas a fotili jsme nejprve portrét a pak postavu. Modelku nám dělala krásná Sylva, která btw upekla quiche.


Pak přišlo do tuhého a my zkoušeli fotit pohyb. Musím říct, byla to docela sranda.
Po necelé hodině venkovního focení jsme se přesunuly zpátky do budovy a následně na nádvoří  a zkoušeli jsme fotit produkty. Zde nám během focení pomáhali Nikča a Kuba. Já jsem fotila brýle.





Nakonec jsme každý vybral dvě, podle nás, nejlepší fotografie a tým ACOS academy pak vybral 7 nejlepších fotek. Má fotka se neumístila, ale super pocit z povedeného, naučného a příjemně stráveného dne (workshop trval 6 hodin) to rozhodně nezkazilo.



Při odchodu jsme každý dostal taštičku se slevou do ZOOTu + jejich časopis ,dále slevu na Olympus Pen foťáčky a miniaturu micelární vody Bioderma.

A jaký byl celkový dojem? Stejně jako u předchozího workshopu (více ZDE) to naprosto naplnilo, ne-li předčilo mé očekávání.
Chtěla bych celému týmu moc poděkovat za to, že pro nás takové workshopy připravuje.

A co Vy, zúčatnili jste se někdy nějakého workshopu?

Mějte se krásně ,


-K-

Komentáře