PILAŘIŠTĚ

Ahoj!

Včera (úterý 17.3.) jsem byla pro Písek TV reportérovat slavnostní zahájení Pilařiště – výtvarně herní expozice pro děti do 6-ti let. Více si o tomto projektu můžete přečíst ZDE.

Šla jsem tam plna očekávání. Byla jsem totiž zvědavá, co si pořadatelé pro děti vymysleli. Na recepci jsem měla sraz s kameramanem. Poté jsme společně vešli do místa dění – do písecké Sladovny.
Ještě před začátkem zahájení jsme stihli natočit úvodní intro. Myslím, a zároveň opravdu doufám, že to nebude žádná tragédie.



Expozice se skládá ze tří (asi) místností. Přičemž jedna vypadá jako dětské hřiště, opravdu nádhera. Něco takového jsme za mého mládí opravdu neměli.





Na výstavě bylo spoustu dětiček s rodiči a já si chtěla pár dětí vyzpovídat. První rozhovor byl s krásnou blonďatou holčičkou. Holčička, Markétka, byla moc šikovná a řekla mi spoustu věcí. Poté jsem chtěla rozhovor i s chlapečkem, aby to bylo genderově vyvážené :-D. První chlapeček sice odkýval, že se mnou rozhovor udělá, ale pak mi nic nepověděl. Jen na mě koukal a vypadalo to, že se každou chvíli rozpláče. Hledala jsem tedy jiného odvážlivce a na štěstí jsem našla – a byli rovnou tři. Na pár otázek jsem se zeptala i paní ředitelky a několika rodičů.


Na výslednou reportáž se můžete podívat ZDE, ale až v neděli 29.3. po 20. hodině.

A abych nezapomněla – bylo tam spoustu dobrého jídla.





Pokud máte známé s malými dětmi, určitě jim Pilařiště doporučte!

Byli jste někdy na nějakém slavnostním otevření nějaké akce? Musím říct, že mě vernisáže a "otvíračky" moc baví!

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře