PHOTODIARY

Ahoj!

Máme tu další pondělí a s tím i další shrnutí uplynulého týdne. Pondělí jsem strávila ve škole, to znamená, že se nic zajímavého nedělo. Jediné zajímavé je, že jsem se přihlásila na workshop o fotografování a už se na něj moooc těším!

Úterý a středa byly ve znamení study hard. Zase to nepřeháním, ale je pravda, že s bakalářkou už finišuji.

Ve čtvrtek bylo tak krásné počasí, že jsem ho rozhodně nechtěla promarnit doma, Takže jsem si šla zaběhat. Více o mém běhání ZDE. Chytlo mě to natolik, že jsem byla běhat i v pátek a plánuji běhat i v ČB.

V pátek přišly kamarádky, které znám z dětství a strašně ráda je vždy vidím. S nima jsem hrála různé deskové hry. Můžu doporučit Train Amerika - nejen, že si zahrajete, ale naučíte se i města v USA. Je to takové dva v jednom.

Sobota byla ve znamení mé oslavy narozenin. Bylo to super! Ve středu plánuji článek. :)

Kluci to na oslavě trošku přehnali s alkoholem i přesto, že v neděli měli mít futsalový zápas. Nemohla jsem si tudíž nechat tento zápas ujít a vidět je v akci. A překvapivě hráli dobře, na to jak vypadali večer (v noci) hráli úplně úžasně, opravdu kloubou dolu!

Večer už jsem opět odjela do Budějovic.

Zdravíme s Kimouškem

Sneak peek ze středečního článku :)

Train Amerika
Dokonce je i krmila kačenky. :)


A jaký jste měli týden Vy?

Mě čeká ve středu pohovor na stáž, tak jsem zvědavá.


Mějte se krásně,

-K-

Komentáře