PHOTODIARY

Ahoj!

Poslední březnový týden za námi, za chvíli Apríl a dnes opět Photodiary :)




  V pondělí jsem  neměla co dokumentovat, nic zajímavého se nedělo. Pondělí je ve znamení školy a na tom nic zajímavého opravdu není.

Úterní odpoledne jsem venčila pejska Flopa z českobudějovického útulku :). Více o venčení pejsků bez domova ZDE.




 Středa = již druhý týden praxe. Abych pravdu řekla, nadšená vůbec nejsem. Sedím 7 hodin před počítačem a hledám kontakty k jednotlivým firmám. Za 7 hodin jsem jich zvládla 140. A víte kolik je celkem firem? 1200! Myslím, že za tu dobu co budu praxovat si nic než hledání na internetu jméno jednatele, číslo, adresu a mail různých firem nezkusím.

Co by to bylo za čtvrtek bez posezení s kamarádem? :). Konečně už je teplo a kavárny začínají otevírat předzahrádky a terasy. Sedli jsem si na terasu jedné moc příjemné kavárny Pontes hned u řeky. Až budete v Písku, určitě tuto kavárnu navštivte!




V pátek jsem se pilně učila a už se moc těšila na sobotní workshop ACOS academy.

A bylo 28. 3. a já v půl 8 odjížděla Student agency do Prahy na již zmiňovaný workshop, tentokrát o fotografování. Plánuji o workshopu článek.
Po skvělém workshopu jsem měla sraz se sestřenkou :). Šly jsem si pak projít velikonoční trhy a musím říct, že na mě úplně dejchla jarní atmosféra.




V půl 8 večer jsem se vrátila do Písku a šla jsem rovnou na fotbal - ne, že by mě to fotbal zajímal. Spíš jsem to brala jako posezení v příjemné společnosti.

A byla tu opět nedělě a vyšla má další reportář v Písek TV.

Už jsem zvědavá co přinese další týden a kolik lidí mě na Apríla nachytá.

A jaký byl Váš víkend?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. skvely random:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Opět mě uráží pondělní vynechání! :D
    Mám asi milion vyfouknutých vajíček, protože jsem je začala sbírat už před pár týdny, která musím teď ozdobit, vždyť už za týden je Velikonoční pondělí! :) Takže ve čtvrtek asi vyjde DIY článek o vánoční dekoraci :) Ještě že jsem ty dva své petrklíče a jeden hyacint stihla vyfotit, než mi to trochu povadlo díky absenci vody. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se těším na VÁNOČNÍ :D inspiraci. Já vajíčka moc neřeším, uděláme jich doma jen pár :)

      Vymazat
  3. Random posty mám veľmi rada! :) Tá fotka so psíkom je krásna :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat