PHOTODIARY

Ahoj!

Nebudu to moc protahovat ale nezapomenu OPĚT zmínit, že čas letí strašně rychle. Zdá se mi, že nedělám než píšu PHOTODIARY.

Tento týden se nic moc nedělo. V pondělí večer za mnou přijela sestřička, takže jsme šly posedět do nedaleké hospůdky a v úterý jsme společně šly na házenkářský trénink. Handě hraje házenou profesionálně, tak jí náš trénink připadal asi dost vtipný.

V úterý jsem jela na otočku dom, natáčela jsem totiž reportáž  z Pilařiště. Bylo opravdu moc moc krásný! :)



Přišel den D a já ve středu šla na můj první den v práci. Rozhodla jsem se totiž, že si seženu nějakou praxi, když mám tolik času. No, nevím jestli to byl dobrý nápad. Ale aspoň budu mít další kolonku do CV, že. Budu tam chodit každou středu na 7 hodin. Tak uvidíme jak mě to bude/nebude bavit.
Ve čtvrtek jsem si koupila nové běhací boty a běhá se v nich jedna báseň.



Na pátek jsme s kamarádkama byly pozvány ke kemarádovi na společně strávený večer. Bylo to moc fajn, každý připravil něco k jídlu - já opět cookies.
Hráli jsme společenskou hru a zjišťovali jak moc jsme blbý. :D Dělám si srandu, opravdu jsou tam moc těžké otázky.




To je sousedčin králíček Ájinka, no není zlatá? <3

A máme pondělí a já se chystám na konzultaci ke své bakalářce.

A jak jste se měli Vy?


Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Aj tebe prajem krásny začiatok týždňa. Ja som mala tento týždeň super opísala som ho v skratke v mojom minulom príspevku. Tebe držím palce až ťa to baví a prinesie ti tá prax niečo do života. Botky na behanie vypadajú naozaj pohodlne! :-)A čo sa týka tej hry...myslím, že zrovna tú som nehrala. Ale začal ma baviť Alias alebo ako sa to vola :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem si precetla prispevek a koukám, ze taky behas :)
      Alias je super, taky me to bavi ale bohužel tu hru nikdo v mem okoli nemá :)
      Btw. Pekny blog! Gratuluji k nominaci na blogerku roku :-*

      Vymazat
  2. Teď se s těma ušákama roztrhl pytel! Od té doby, co byla Bunny dva dny jen s přítelem, jsou z nich nejlepší kamarádi, teda až do včerejšího večera, kdy se přítel čtvrt hodiny vztekal, že mu Bunny počůrala peřinu a prý žádného králíka nechce, ale pak se usmířili! ;)

    A už jsi byla v "práci"? ;) Bavilo tě to? Musím dotáhnout bakalářku a pak hurá na nějakou brigádku, vybrala jsem si povlečení, prostěradlo, potřebuju větší pánvičku a mám obrovský seznam do Ikey, takže koruny budou potřeba! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, že se přítel Bunny nakonec usmířil :) myslím, že to nebylo naposled kdy se stala takováhle "nehoda" :D
      V práci jsem byla a není to taková trága, ale vím, že rozhodně nechci v budoucnu pracovat v prosklené kanceláři (pripadala jsem si jak ve výloze) a celých 8 hodin koukat do pocitace. Presne takhle je to totiz tam. :D
      Presne tak, penize jsou potreba! Skoda, ze je ta praxe neplacena :D

      Vymazat

Okomentovat