PHOTODIARY

Ahoj!

Je to možný? Už je další týden za náma a další nás právě čeká. A proto je tu pro Vás photodiary. 

Tento týden byl docela nabitý, což jsem byla ráda. V pondělí jsem měla konzultaci k bakalářce a dopadlo to dobře a mně už chybí jen pár stránek.
Odpoledne jsme s kamarádkami hákly cvičení a šly do čajovny. Dala jsem si čaj Vodní víla a nic moc. Ale jinak to bylo fajn posezení.



Úterý se v Budějovicích nesl ve znamení oslav 750. výročí založení města. V rámci toho jezdilo MHD zadarmo a na náměstí byl speciální program. Program obsahoval vystoupení Lucie Bílé a pak světelná show. Více fotek z této události si můžete prohlédnout ZDE.



Ve středu jsem měla docela nervíky. :D Měla jsem pohovor kvůli praxi. Byl to můj úplně první pohovor, takže jsem nevěděla co čekat.
Největší problém bylo trefit na danou firmu. Sice jsem se musela ptát, ale povedlo se a já dorazila včas. Přivítal mě vedoucí (nevím co má za funkci, asi vedoucí) a byl moc milý. Provedl mě firmou a řekl co a jak. Domluvili jsme se, že budu chodit každou středu.

Odpoledne jsem měla mít sraz s Barčou z BK blogu a moc jsem se na to těšila. Bohužel do toho Barče něco vlezlo, takže jsme to museli zrušit. Tak snad to vyjde někdy jindy. J

Sobota se nesla ve sportovním duchu. Nejdřív jsem byla na házené – Písek vyhrál, super! Poté jsem reportérovala basket – písečtí Sršni vyhráli a postupují do play off. No a večer jsem byla na Vybíjené. Na tom novém českém filmu a upřímně Vám musím říct, že nic moc. Spíš nic než moc. Nelíbilo se nám to.



A byla tu opět neděle a já pro Vás sepsala tento článek.

A jaký jste měli týden Vy?

Mějte se krásně,


-K-

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. To bylo super, laser oznacili na namesti tvar srdce a lidi co byli v nem, svitili mobile a vzniklo takove pekne srdce :)

      Vymazat
  2. Takze kde začít :) ze se schazis kazde pondělí s jednou blogerkou sem nenapises? :-o doufám, ze dnes hakovat OD nebudete ani jedna :D nechci tam byt sama! ;)

    V čajovně jde byla jen jednou na exkurzi a zanechalo to ve me mnoho pozitivních pocitu :)

    My jsme na Vybijenou chtěli jit taky. Ve čtvrtek to davaji u nás, resp.v tom městečku pod kopcem :D tak nvm. Podle traileru by to nemuselo byt tak spatne. Vzdyt tam hraje Particka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee pardón. Samozrejme, ze se kazde pondeli scházím s tebou - blogerkou :-*.
      Jo no hraje tam Particka - ještě ze tan :-D Genzer byl nejlepší. Jestli pujdes, tak jsem zvedava co na to reknes :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já české filmy moc nemusím, neříkám že všechny, ale už ten popis o čem film Vybíjená je, mě nezaujal. Jo třeba takové Krásno od Ondry, to byla jiná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásno jsem neviděla. Před měsícem jsem viděla film Fotograf o Janu Saudkovi a moc se mi to líbilo. Doporučuji :)

      Vymazat

Okomentovat