PARTY TIME

Ahoj!

Sobotní oslava mých a kamarádových narozenin se opravdu povedla a já Vás do ní nechám, nejen pomocí fotek, nahlédnout.

Oslavu jsem plánovali dlouho dopředu. Nějak se nám nedařilo najít vhodný termín. Nakonec byl den D v sobotu 7. března.
To bysme nemohli být my, abysme nevymysleli něco speciálního. Rozhodli jsem se, že dáme dress code - black&white. Překvapivě to všichni (až na jednoho - styď se Míro!) dodrželi.

Já jsem si oblékla bílé triko, černý přehoz, neprůhledné černé silonky a květovanou sukni z NewYorkeru.


Nechtěli jsem pořádat nějakou mega party! Chtěli jsme naše 22. narozeniny oslavit mezi lidmi, které máme rádi. Jelikož máme společnou partu lidí, seznam "hostů" byl předem jasný. Akorát jsme si každý dopozval pár svých přátel.

Celkově bylo pozvaných 23 hostů a účast potvrdilo 19. Ať žije Facebook a možnost svolávání akcí! :D
Už na FB jsme napsali, že nechceme dárky. Sami totiž moc dobře víme, jak je težké něco vymyslet.

Pohoštění jsme si my, oslavenci, rozdělili mezi sebe - já udělala domácí cookies a Péša (druhý oslavenec) udělal chlebíčky a obložené talíře.

Cookies se moc povedly, měla jsem opravdu radost, že všem chutnaly.

Potom, co všichni dorazili, nám přinesli rozsvícený dort. Byl krásný a hlavně moc dobrý! Ještě jednou moc děkuji. Pak se přálo, což zabralo dost času, bylo nás přece jen hodně. Nakonec jsem já i Péša ješte dostali dáreček. Já jsem dostala můj milovaný javorový sirup a Péša proteinové tyčinky.






Oslava se opravdu povedla a já ještě jednou děkuji všem, co dorazili. <3

Sesterská :)


Už jste někdy zažili party s dress codem? Co na to říkáte?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře