O MNĚ

Jmenuji se Kateřina a říkají mi různě - Káťa, Káča a nebo taky Kačenka :-D. Jsem 23 letá studentka ekonomické fakulty v Českých Budějovicíh. I když jsem se dala na tuto školu, v budoucnu práci s ekonomií opravdu neplánuji. Bavilo by mě pracovat v médiích, a nebo cokoliv jiného, kde by byla kreativní a nestereotypní práce.

Už několik let jsem sledovala blogy a videa na YT a hrozně mě to fascinovalo a zajímalo. A tak jsem se jednou rozhodla, že si to blogování taky vyzkouším. Založila jsem si blog v září 2014 a doufám, že nějaký progres znát je.

Tento blog je lifestylový, najdete tu od všeho trochu - beauty, HAUL, outfity a pak hlavně posty z mého zahraničního studování.

V roce 2014 jsem strávila semestr v řecké Larisse a teď studuji na škole ve slovinském Koperu.

Srdečně Vás tu všechny vítám a doufám, že se Vám tu bude líbit, budete blog navštěvovat opakovaně a moc ráda budu za každý komentář.

S láskou,

-K-



Komentáře