LIFE IS BETTER WITH FRESH BAKED COOKIES

Ahoj!

Tyhle mňamózní cookies jsem poprvé pekla na oslavu narozenin a osvědčily se natolik, že je peču stále.



A jak si tuhle dobrůtku upéct? Je to pravdu rychlé a snadné.

Budeme potřebovat tyto suroviny:

  • 3 hrnky hladké mouky
  • 1 lžičku jedlé sody
  • 1 lžičku soli
  • 3/4 hrnku třtinového cukru
  • 2 vejce
  • 200 g másla
  • tabulku hořké čokolády/ čokolády na vaření


V míse smícháme sypké suroviny a přidáme rozpuštěné máslo a vejce.

Čokoládu si nakrájíme na malé kostičky a přidáme do těsta.


Z těsta tvarujeme malé, stejně velké kuličky a dáváme na pečicí papír na plech. Je důležité dělat pořádné mezery mezi jednotlivými kuličkami, kuličky se totiž roztáhnou a mohlo by se Vám stát (stejně jako poprvé mně), že se Vám těsto spojí v jednolitou placku. A to nechcete! :-D


Z takovéhoto množství těsta jsem upekla dva plechy sušenek. Dohromady bylo okolo 30 cookies.

Kuličky se pečou při teplotě 180°C plusminus 20 minut. Musí se to čekovat a kontrolovat, aby se Vaše veledílo nepřipálilo.


Už se pečou...
Tadáááááá.....



Pokud máte stejně jako já rádi sladké a přitom jste líní na nějaké velké pečení - tohle jste hledali!
Určitě to stojí za vyzkoušení.
Myslím, že se to budu snažit ještě nějak upgradnout na zdravější verzi. Místo mouky ovesné vločky? Co? :)

A abych nezapomněla - nejlepší jsou s mlékem!

Dobrou chuť!

-K-

Komentáře

  1. S recepty mám hroznej problém, prostě se mi to podle nich nepovede, nebo něco zapomenu, něčeho dám moc, nebo málo. Ale ve čtvrtek jsem pekla čokoládový dort pro "šváru" k narozeninám, v pátek jsem dělala apple pie, který vypadá úplně jinak než na obrázku a stejně jsem postupovala jinak a v sobotu jsem dělala buchtu s pudinkem, páč v neděli se měl slavit svátek od přítelovýho dědy, ale to se zrušilo (zjistila jsem to, až když buchta byla v troubě).

    Tohle vypadá moc hezky! Chci si koupit nové hrníčky, ale ty budou větší, než ty "klasik", takže si budu muset alespoň jeden starý nechat na hrníčkové recepty! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam nejradsi hrnickove recepty, tam se jen zridkakdy stane, ze bych neceho dala o hodne vic ci min :D. Jsi byla jak pekarka koukam, ale tak aspon jste tu pudinkovou buchtu meli pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Půlku buchty jsem naložili do auta a odvezli přítelovým rodičům, ale nepřišla na ní žádná reakce, protože v neděli ve dvě, kdy jsme jí tam dovezli, tak oba byli v polokómatu u televize. Možná si ani nepamatují, že jsme tam byli a my jsme z ní moc nesnědli. Já na buchty moc nejsem, hlavně když je dělám já, tak mi lezou pak krkem :D a přítelovi nebylo dobře, takže buchta půjde do popelnice. Škoda, že nemáme slepice, ty by si pochutnaly :D

      Vymazat

Okomentovat