JUST RUN

Ahoj!

Po dloooouhé době jsem byla běhat. Když píšu dlouhé, tak to myslím opravdu vážně. Pořádně jsem totiž naposledy běhala před tím, než jsem odjela do Řecka. Jsem to ale ostuda!

Už nějakou tu dobu jsem se odhodlávala, že konečně vyběhnu, ale furt jsem měla spoustu výmluv. Dneska bylo ale tak krásně, že jsem si řekla, že přece nepromarním takové krásné odpoledne u facebooku a rozhodla jsem se jít běhat.


Venku bylo okolo 6 stupňů a já se nemohla rozhodnout, co si obleču. Nakonec jsem zvolila sportovní legíny, termo triko, triko s krátkým rukávem a softshellovou bundu. A zvolila jsem dobře, nebyla mi ani zima a ani horko, bylo mi akorát. Příště nejen sobě, ale i Vám doporučuji nějakou šálu nebo šátek. Vzduch byl studený a já dýchám pusou, tak se trošku bojím, abych nedostala kašel. Dýchat přes nějakou látku je určitě lepší :)


Pro začátek jsem si nedávala moc velké cíle. Cílem bylo běžet dokud budu moct. :-D Upřímně jsem čekala, že to bude tak 10 - 15 minut. Příjemně jsem se překvapila a běžela jsem 25 minut. A to bych teoreticky ještě mohla.

Mám v mobilu stáhlou aplikaci MOVES, která měří kolik kroků za den ujdu. Je to fajn, nutí mě to totiž víc chodit. Někdy je však počet ušlých kroků  dost tragický. :(
Tahle aplikace měří kromě počtu kroků i čas, který jste chozením strávili a počet ušlých kilometrů. Co mě ale překvapilo bylo to, že to rozezná běh od chůze. Tomu dávám palec nahoru (y).



Běhání mě moc baví a jsem ráda, že jsem běhat opět začala. Dneškem mé běhání nekončí, ale začíná! Snad Určitě mi to nadšení zůstane. Zítra se chystám vyběhnout znovu a běžet alespoň půl hodinu, tak uvidíme jestli to zvládnu.

Na konci srpna bych chtěla běžet závod We run Prague. Minulé léto jsem kvůlu tomuto závodu začala běhat a uběhla jsem 10 km za 74 minut (plusminus, už si to nepamatuju přesně). Letos bych se chtěla hecnout a zkusit to zaběhnout do hodiny.

A co Vy a běhání? Já ho ze začátku úplně nesnášela, teď ho mám ale moc ráda.


Mějte se krásně,

-K-

Komentáře