HAPPY BIRTHDAY TO ME

Ahoj!

Dneska to vezmu jen krátce. Minulou sobotu se ze mě stala 22 letá slečna. Vůbec bych se ale nezlobila, kdyby mi bylo pořád jednadvacet a nebo líp, chtěla bych, aby mi bylo zase 17 a já měla bezstarostné dospívání na mém oblíbeném Gymnáziu. Ale co už, furt ještě nepatřím do starého železo a mám před sebou, doufám, ještě něco zajímavého.



Narozeniny nějak speciálně neoslavuji a ani dárky se u nás doma moc neřeší. Když něco potřebuji, tak si to buďto koupím,  a nebo to dostanu a nemusí být zrovna 28. únor.

Rodinnou oslavu už mám zdárně za sebou a teď mě čekají ještě oslavy dvě - se sestřenicí a s partou kamarádů. Oslavu s kamarády slavíme s kamarádem dohromady. Jsem na to docela zvědavá, protože jsem si zvolili dress code Black&White. Uvidíme jestli ho všichni dodrží. Z oslavy se chystám udělat samostatný post, jestli však bude o čem psát :D.

Já sama jsem si k narozeninám nadělila workshop holek z blogu A Cup of Style. Je to již třetí workshop, ale já jsem bohužel na druhém nebyla. Pro mě to bude tedy workshop v pořadí druhý. O prvním, Základy blogování, si můžete přečíst ZDE.  Bylo to úžasné a já už se nemůžu dočkat na poslední březnovou sobotu, kdy půjdu na druhý workshop, tentokrát o fotografování.

Už dlouhou dobu přemýšlím o tom, že si koupím nějaký dobrý foťák a věřím, že mi workshop pomůže v rozhodování, investovat či neinvestovat, koupit si Olympus Pen či zrcadlovku,... Každopádně už se na Niky a workshop moc těším. Už to mám napsané i v diáři :).






A co Vy, měli jste někdy na nějaký události dress code?

Mějte se krásně,

- K -





Komentáře

  1. Plánovala jsem originálnější přáníčko, než na instagramu, ale furt jsem to odkládala a odkládala, až jsem najednou šla spát, v noci mě vzbudilo špatné svědomí a musela jsem ti napsat alespoň tam :)

    Původně jsem ti chtěla napsat, jestli víš o tom, že máš narozeniny ve stejný den jako Karolína Kurková? Ale ona je o 9 let starší :) Pak třeba taky herečka Ali Larter, kterou si pamatuju z Nezvratného osudu a třeba i obr z Policejní akademie Bubba Smith! :)

    To já narozky a svátky hrozně řeším. Slavím minimálně s rodinou, protože kamarádů moc nemám a nebyli schopni přijet ani na kolaudačku baráku. Takže asi tak no...

    Každopádně ještě jednou vše nejlepší! <3

    A k tomu Olympusu. No nevím, podle mě se tam platí za ten retro vzhled. Můj první foťák byl černý Olympus FE-240, ještě je funkční, akorát má vybitou baterii. Druhý foťák není o nic lepší, to je Kodak Easyshare, který je pro změnu zas červený. Ale přítel hrozně šetřil, takže jeho fotografické vlastnosti nejsou nic moc.

    Ségra i přítel mají zrcadlovky od Canonu, když je člověk fakt nemehlo, tak dokáže udělat ošklivou fotku i se zrcadlovkou. :D Záleží na tom, kolik do toho chceš investovat. Ale Canon mám ráda a drží. Bývalá spolubydla si koupila Nikon a několikrát ho musela reklamovat, protože nefungoval tak, jak by měl.

    Zrcadlovka je velká, hůř se tahá. Kompakt je skladnější a zrovna toho Olympuse propaguje Míra Čížků, protože ho Olympus uplatil tím, že mu foťáky půjčuje. Kdyby ho půjčili mě, tak bych si udělala vlastní objektivní názor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, 28. 2. se totiž rodí nejlepší lidi :D (dělám si srandu) A i přáníčko na IG mě potěšilo :-* S těma kamarádaama je mi to líto. Ale je lepší mít pár opravdových než spoustu jen tak naoko. Já mám opravdových přátel jen pár a jsem za ně opravdu věčná.

      S tím Olympusem je pravda, že je to obrovský marketingový tahák a tím jak to nejen Míra ale i třeba holky z A cup of style neustále propagují se mi začal moc líbit. Přijde mi super retro vzhled a taky vyklápěcí okénko. Uvidím jestli si vůbec nějaký foťák pořídím. Jsem totiž docela spokojena s kvalitou mobilního fotoaparátu :D

      Vymazat

Okomentovat