EVERY DOG DESERVES LOVE

Ahoj!

Nedaleko Jihočeské Univerzity je psí útulek, vlastně to asi i spadá pod JU. Nejsem si ale vůbec jistá!
To je každopádně jedno, jde o to, že díky tomu, že je útulek tak blízko, vím, že se opuštění pejsci dají venčit. No není to super?



 Můžete udělat něco jak pro sebe tak i pro ta nevinná zvířátka a jít s nima na procházku. Spoustu studentů je chodí venčit a zdejší pejsci tu o pohyb rozhodně nouzi nemají.
Další výhodou je, že hned vedle útulku je park Stromovka, tudíž skvělé místo na procházku :).


otevírací doba: PO, STR, PÁ - 9:00 - 15:00
ÚT, ČTV - 9:00 - 17:00


Já ostuda jsem byla na procházce teprve jednou. Nevím proč, ale nějak nám to předtím nevycházelo. Ale ano ano, výmluvy - čas bych si určitě našla, jen nebýt tak líná.

Včera jsme konečně vyrazily venčit. Šly jsme dvě a půjčily jsme si jen jednoho pejska - na výběr bylo ze dvou, zbytek už venčený byl. Mohly jsme si vybrat mezi jedním, který se nemá rád s ostatními psy a druhým, který "jde" po cyklistech a kočárcích.

Raději jsme si vybraly toho druhého. Jmenoval se Flop a byl moc hodný a krásný. Co se musí nechat je to, že měl sílu. Úplně jsem za nim lítala, jak hnal rychle, zvláště když jsem byli těsně před domovem, dá se útulku říkat domov?



Abych to shrnula - jestli víte, že někde poblíž je nějaký útulek, určitě bych se chytla za srdce a došla bych se tam zeptat, zda by Vám nejlepšího přítele člověka na procházku nepůjčili. Určitě Vám pejska půjčí a Vy uděláte dobrý skutek a bude Vás to hřát na srdíčku.

Ano, tento post je jeden velkej deep proslov. Přišlo mi ale užitečný napsat, že taková možnost je :)

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. O tomhle jsem chtěla napsat na JU magazín, ale za dva roky jsem to nestihla, protože kamarádka, která měla jít se mnou pak státnicovala a teď se potkáváme jen občas na chodbě školy. Takže to tam klidně hoď a přidej, prosím, adresu, i když mám takový pocit, že jsem šla kolem, když jsem šla do Kauflandu?

    Občas jsem chodila venčit fenku od přítelovy babičky. Když to bylo štěně, tak to ještě šlo, teď je to slečna v pubertě a to by mi utrhla ruku. Moc neposlouchá a už bych si asi netroufla jí odepnout vodítko, protože by se jen tak nevrátila. Teď budu venčit i zajdu, ale rozhodně nehodlám venčit Zorku i Bunny najednou, protože to by nedopadlo dobře! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to jak se jde ke Kaufu :) Tak nekdy muzeme jit venčit spolu.
      Je docela komedie, ze našeho pejska Kimouska ven na procházky neberu. Bojím se totiz, ze by jsme venku potkali nejaky zly psy :-D
      A jo no, nebylo by asi nejlepsi vencit najednou pejska a kralicka

      Vymazat

Okomentovat