30 BEAUTY QUESTIONS TAG

Ahoj!

Dlouho už tu nebyl žádný TAG, takže to musím napravit. Nějakou dobu jsem vybírala, kterou TAGovku použít a nakonec jsem zvolila 30 beauty questions TAG, který teď docela oblétává českou blogosféru.

Bez zbytečných úvodů, pojďme na to :).


1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Ty jo, to už je nějaký ten pátek. Ale nejspíše to byl pudr nebo řasenka. Ať už to bylo to nebo to, myslím, že to bylo od Miss Sporty.

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?
Perfektní řasenka by měla dělat nádherné, dlouhé a husté řasy. Nejvíce mi vyhovuje 2 000 calories od Max Factor. Ale třeba najdu ještě nějakou lepší, zas takové množství jsem zatím nevyzkoušela.

3. Jaké krytí preferuješ u makeupu?
Jelikož nemám úplně bezchybnou pleť, potřebuju spíše silné a střední krytí.

4. Oblíbená high-end značka?
Moc jsem jich nevyzkoušela. Měla jsem makeup od Lancome a makeup od Shiseida a žádná sláva. Žádnou oblíbenou high-end značku tedy nemám.

5. Jakou kosmetickou značku nebo produkt jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?
Ráda bych vyzkoušela paletky Naked od UD, abych pochopila, v čem jsou tak výjimečné.

6. Oblíbená značka z drogerie?
Rimmel pro dekorativku a laky na nehty a Dove pro pečující kosmetiku.

7. Nosíš umělé řasy?
Nenosím a nikdy jsem je ještě neměla. Na běžné nošení se podle mě nehodí, ale na nějaký ples klidně :).

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domova?
Asi makeup nebo alespoň korektor. Hezká pleť je podle mě totiž základ.

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako oko v hlavě?
Zas takový kosmetický nadšenec nejsem a nemám nenahraditelné produkty. Takže žádný takový není.

10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat makeup po jednom nebo jít na nákup jednou za čas a nakoupit produktů víc?
Jak často? No většinou si alespoň jednou za měsíc nějakou radůstku koupím. A nejlepší je nakupovat po jednom! Pak se do drogerky dostanu častěji a mám čas to vše zkouknout a něco pěkného dokoupit. Kdybych jednou za čas udělala obří nákup, tak často bych se do drogerky nepodívala.

11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš, jak se ti zachce?
Kosmetický rozpočet nemám ale zároveň za kosmetiku moc neutrácím. Většinou si kupuji jen to, co DOOPRAVDY potřebuju. Horentní částky do kosmetiky nedávám, přijdeme líto dát hodně peněz  do líčidel.

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupony, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
Ano ano ano a ještě jednou ano. Kuponky mám nejradši, to si pak člověk koupí i co nepotřebuje. Ale dá to rozum, že si takovou výhodnou akci nesmím nechat ujít!

13. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?
Poslední dobou jsou to produkty na rty.

14. Upřímně, existuje značka, kterou můžeš absolutně vystát?
Asi ne. Ještě jsem ji asi neobjevila a ani ji objevit nemusím :-D.

15. Snažíš se vyhnout se určitým složkám ve složení (jako olovo, parabeny, sulfáty,...) ?
U šamponů a kondicionérů vybírám produkty bez parabenů. Jinak ne.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
Rossmann u nás ve městě.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
Zkouším a pořád hledám to nejlepší.

18. Oblíbená "bath and body" značka?
Dove.

19. Kdybys mohla od teďka používat a nakupovat jen jednu značku, jaká by to byla?
Dermacol, má jak pečující tak dekorativní kosmetiku. A s kvalitou jsem spokojená.

20. Jaká značka má dle tebe nejpovedenější obaly?
Moc se mi líbí obaly Too Faced.

21. Jaká celebrita má vždy skvělý makeup?
Tak to opravdu nevím. Asi Jennifer Lopez.

22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Na e-shopech moc nenakupuji. Dávám přednost kamenným obchodům. :)

23. Pět tvých oblíbených beauty gurus?
Péťa z Petralovelyhair, Hana B., Zoella, Tanya Burr a Markét z Makyna016.

24. Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd?
Moc ne. Myslím, že každý produkt by měl mít svou jedinečnou funkci. Ale je pravda, že na cestování jsou multifunkční produkty jako dělané.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
Ani po letech se mi nedaří stejné a perfektní linky.

26. Používáš primer pod oční stíny?
Nepoužívám. Doma sice mám, ale použiju ho jen na plesy nebo nějaké akce. Já stíny moc nepoužívám.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
Upřímně? Ani jeden. Během obyčejného dne si dám jen pírko a nebo udělám culík a jdu.



28. Co použiješ jako první - korektor nebo makeup?

Makeup. Obrácený postup jsem ještě nezkoušela.



29. Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?

Nepřemýšlela jsem nad tím, ale nejspíš ne. Opravdu zas takový nadšenec nejsem.



30. Co na makeupu miluješ nejvíce?

To, že se díky němu můžeme udělat hezčí. Určitě makeup dovede zvednout sebevědomí. Díky líčení se můžeme měnit - občas být za něžnou a občas za sexy dračici. Hahaha :-D


Uff... To bylo otázek.

Určitě si moc ráda přečtu Vaše odpovědi na tento TAG. A tagovat nikoho nebude, každý se kdyžtak "tagněte" sám :).

Krásný víkend,

-K-



Komentáře