PHOTODIARY

Ahoj!

Je pondělí a já přicházím s dalším shrnutí mého týdne. Upřímně, moc zajímavý týden to nebyl. Od pondělí do čtvrtka jsem byla ve škole a psala rešerši jako o život.

Ve středu se mi to konečně povedlo a první část bakalářské práce jsem zakončila na straně 29. Ve čtvrtek jsem své dílo poslala mé vedoucí a ona mi už ten den odepsala a dokonce mě i pochválila. To jsem byla opravdu ráda, Je pravda, že komentářů s úpravami tam bylo víc než dost :(. Hned v pátek jsem se na to vrhla a opravovala a opravovala,...Už mi chybí jen doplnit nějaká ustanovení a bude.

Konečně přichází jaro a s ním teplé počasí a krásně fotogenická příroda. :)





V pátek jsem měla reportáž z házené, hrála se předehrávka 19. kola a Písek vyhrál :), takže nadějě na play off stále žije.

Sobotu jsem strávila v posteli a nic jsem nedělala. Docela mě to zpětně mrzí, ale co už, odpočinek je třeba.

Od 17 hodin bylo poslední veřejné bruslení a já tam nemohla chybět, to dá rozum. Na stadionu jsem se dozvěděla, že se v Písku bude konat Mistrovství Evropy v curlingu. Těším se, až se na to půjdu podívat. Sice mi to přijde jako sport nesport, ale jsem zvědavá jaké to bude vidět to naživo.



Večer jsem si byla s kamarády sednout v hospodě. Moc ráda jsem je zase viděla. Jsem nesmírně šťastná a vděčná, že mám opravdu dobré přátele. Je to obrovský dar a já jsem za něj opravdu ráda. Vím, že když za nimi přijdu v opravdu špatné náladě, že mi náladu zlepší, a nebo se o to aspoň pokusí. :)



Neděle už utekla jako voda. Měli jsme rodinou sešlost, takže jsem ještě teď úplně přejedená. Večer jsem už opět razila směr škola.

Doufám, že tento týden bude zábavnější!

A jaký týden jste měli Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Ty jo, tak to jsi rychlík s tou BP. Já mu poslala první část rešerše, páč jsem chtěla stihnout zápočet do začátku semestru. Týden mu trvalo, než mi odepsal, za další týden jsme měli rande a pak z něj vylezlo, že to nečetl :D Ale neustále opakoval, že musíme chvátnout :D Tak po dnešní schůzce s ním mám docela hlavu jako balon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám obrovské štěstí na vedoucí práce. Zas takový rychlík ale nejsem, jsou lidi, kteří už to mají napsané. :( :D Tak nám oboum přeji at to dopiseme a obhajime co nejdriv! :)

      Vymazat

Okomentovat