PHOTODIARY

Ahoj!

Tak a mám po prázdninách. Po dlouhé době zase začínám chodit do školy, takže jsem si poslední týden prázdnin náležitě užila :)

Upřímně, zas tak moc jsem si ho neužila, protože jsem poctivě psala bakalářku a už mám 25 stránek. Musím si dát pašáka! :-D

A co jsem dělala kromě psaní? V pondělí jsem byla v akademické knihovně pro knížky, právě abych konečně mohla psát. Další dny jsem se snažila trávit s kamarádkou, s kterou se teď už moc neuvidíme - vždycky když jsem u ní, tak hrajeme nějaké hry a poslední dobou vedou scrabble. Máte rádi scrabble? Mě to nikdy nebralo, ale jak stárnu tak tomu přicházím na chuť.




Nic zajímavého jsem přes týden nedělala a přesto to uteklo hrozně rychle.

V pátek jsem nepláně vyrazila na výlet do Německa, respektive to byly nákupy jídla. V Německu bylo krásné počasí, sníh a sluníčko.



Večer jsem vyrazila do kina. Samozřejmě jsem si nemohla ujít 50 odstínů šedi. Knížku jsem nečetla, takže to nemůžu porovnávat, ale film se mi líbil (neukamenujte mě). Přišlo mi, že je to taková fajn oddychovka. A hlavně ta hudba - nádhera, doporučuji si pustit alespoň SOUNDTRACK.
Po filmu jsme to šli prodiskutovat a dojmy z toho byly různé, někomu se to líbilo a někomu ne.

Sobotu jsem měla úplně nabitou. Reportérovala jsem dva zápasy a byla na čaji. :) Na reportáže se můžete podívat ZDE.




Neděle byla super. Dopoledne jsem nic nedělala a odpoledne jsme si s holkama udělaly suši. :)



Během celého víkendu jsem pro Vás natočila vlog, který vyjde v úterý. :)

Jaký jste měli týden Vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Někde jsem "vyhrála" kuchařku od Okamury, kde jsou recepty na Sushi, ale ještě jsem ji za ty roky neotevřela (a to ji mám pěkně dlouho) :D Ale sushi si občas dám i s chutí a nejlepší bylo: "Míro, já normálně vůbec nemám tu rybí pachuť v puse." a on jen: "Vždyť tohle nebylo plněné rybou." :D Ale bylo to s něčím jiným B-)

    Copak sis v Německu koupila? :) Já bych si tam koupila prací prášek - ne pro sebe(stále nemám pračku a na valše prát nehodlám), ale pro naší mamku a její pračku, kterou si hýčká víc než vlastní dcery! :D

    Málem jsem si vykroutila hlavu, prosím tě, co znamená slovo "UVOŘ"? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já cítila rybinu i z té řasy :/ V Německu jsem si nic moc nekoupila. Koupila jsem si spouuuustu Kinder mléčných řezů a výborné piškoty.
    A slovo UVOŘ asi nic neznamená. My pak na konci tvoříme slova neslova, hlavně ať nám nezůstanou žádná písmenka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je podvod, ne? Kdyby tam byl alespoň uhoř :D
      Ségra s přítelem zkoušeli upéct kinder mléčný řez podle Hrušky a bohužel to nebylo ono, ale trdelník prý chutnal úplně stejně jako ten za 55,- a vyšel o dost levněji! ;)

      Vymazat
    2. Je to podvod no :D Ale tak co už :D
      Od Hrušky jsem ještě nic nezkoušela vařit ani chutnat. Možná to časem napravím :)

      Vymazat

Okomentovat