PHOTODIARY

Ahoj,

další týden za námi a další photodairy před Vámi :).


Tento týden uběhl jako voda (opět). Co jsem během něj dělala?
V pondělí jsem byla ve škole, zeptat se na něco ohledně mé BP. Upřímně, moc moudrá z toho pořád nejsem. Dneska si jedu do vědecké knihovny vyfotit další knížky, tak snad to pak bude lepší

Také jsem se konečně nechala ostříhat - více ZDE. Ve středu mě čekala druhá reportáž pro Písek TV, tentokrát to byla reportáž na fotbalový zápas.

A v sobotu jsem byla na sestřenky oslavě narozenin, kde jsme se po dlouhé době sešli celá rodinka a bylo to moc fajn. Nejen, že jsme si dobře popovídali, ale hlavně jsme se i výborně najedli.
A abych to jídlo nějak vysportovala, zašla jsem si v neděli s kamarádkami na veřejné bruslení.Také nám krásně zasněžilo a já to samozřejmě nezapomněla zdokumentovat. Bohužel na té fotce sníh není moc vidět :D. Ale je na ní vidět krásný Písek.

Doufám, že všichni vidíte rozdíl! Někdo mi totiž říká, že ho nevidí.
V písecké Kozlovně mají výborné domácí brambůrky.


Konečně jsem vytáhla klobouk. Někomu to přijde extravagantní, ale já ho mám moc ráda.
A tohle (skoro) všechno jsme snědli na oslavě. Byla to mňamka.


Jaký jste měli týden Vy? Dělali jste něco zajímavého? Každý komentář si moc ráda přečtu. :)

Krásný začátek týdne!

-K-

Komentáře