Photodiary - naposledy z Řecka



Ahoj!

Další týden, a zároveň další životní etapa je za mnou, a tak bych Vám pomocí fotek, chtěla ukázat, co jsem tento týden dělala. :)

Jak jste si mohli přečíst ZDE, v pátek jsem odlítala zpět do Larissy. Strávila jsem tam už jen týden, který jsme si  moc neužili. Bylo to takové smutné, že už se tam vícekrát nejspíše všichni nesetkáme, i když kdo ví co bude :)

Celý týden jsme prakticky nic nedělali, pojali jsme to jako prázdniny - dlouho jsme spali, objednávali si poslední řecké gyrosy a trávili poslední společný čas hráním UNO, pokeru a dalších her.

V pátek jsme šli dřív spát, protože v sobotu ráno (v 5 hodin) jsme brzy vstávali, aby jsem stihli vlak směr Thessaloniky. Cesta byla opět dlouhá, ale uběhla rychle. V půl 1 ráno, jsem už ležela v posteli.

Možná o Erasmu sepíšu samostatný článek, uvidím. Ale všem Erasmus doporučuji. Nejen, že zlepšíte jazyk, potkáte spoustu nových kamarádů  a poznáte nový stát, užijete si semestr(y) plné zábavy a super zážitků.


Nejoblíbenější součást kampusu - kafetérie.

Takhle netypicky vypadá chodba školy. Žáci i učitelé tu normálně kouří a nikomu to nepřijde zvláštní.

A tady poslední foto před naší školou.


Nemohla jsem si odpustit typickou cestovatelskou fotku :).


Let byl docela klidný. Na začátku však byly turbulence a já se strašně bála :D.

A jaký jste měli týden Vy? Nechystáte se na Erasmus?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Hned na začátek musím říct, že máš krásný blog :)) ..jen škoda, že tu nemáš pravidelné čtenáře, hned bych se k nim přidala! :)
    O Erasmu určitě článek napiš, zajímala by mě tvoje zkušenost :)) Sama bych na Erasmus ráda vyjela :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Tak už jsem sem pravidelné čtenáře dodala. Netušila jsem, že někdo bude chtít být pravidelným čtenářem. Jsem moc ráda, že o to máš zájem :) Moc mi to potěšilo. <3
      Erasmus vřele doporučuji. Článek napíšu, možná už na příští týden, uvidím :))

      Vymazat

Okomentovat