MY CURRENT MUST HAVE

Ahoj!

Asi to všichni znáte, máte období kdy máte své must have a taháte je všude kde se dá. Když je náhodou nemáte s sebou, tak se cítíte nervózně a víte, že Vám něco chybí.

Pravda, to jsou spíš takové extrémy, ale určitě máte v určitém období své oblíbence. A jaké oblíbence, respektive must have, mám nyní já?

Konečně jsem sehnala chelsea boots - ulovila jsem je v Deichmanu a jsem spokojená :) Co se týká oblečení, neobešla bych se bez černých slimek, ty mě drží už nějaký ten pátek.

A s čím jsem začala experimentovat? Docela přicházím na chuť lesklým ála koženým legínám. Viděla jsem je u Niky z ACOS v outfitu a moc se mi líbily. Tak jsem se rozhodla, že ty své po x letech vytáhnu ze skříně :).

Další must have jsou pro mě už nějakou tu dobu oversized šátky. Za prvé jsou v zimě opravdu praktické a za druhé se mi moc líbí.




A už dost s oblečením :). V kosmetice si teď užívám super make-upu, objevila jsem ho ve slevě za 79 Kč a jsem maximálně spokojená! Abych  Vás dlouho nenapínala.... Astor anti shine make-up. Doporučuji! Nehty pravidelně lakuji rudým lakem a je mi prakticky jedno jaké značka lak je. V časopise byl vzoreček laku Yves Saint Laurent a teda, má můj obdiv. Vydrží v neporušeném stavu plusminus 8 dnů.

Jelikož už nám začíná hezčí počasí a sluníčko občas úplně září, za což jsem mimochodem opravdu ráda, není nad to nosit v kabelce sluneční brýle. Mými nejoblíbenějšími jsou zlaté pilotky dovezené z Řecka.

Bohužel jsem si v Řecku navykla na kávu - capuccino či latté a také na sladkou tečku. Tudíž den bez sladkosti a kafe prostě nemůže být.



A jak jste na to s must have Vy? Shodují se ty Vaše s nějakým z mých?

Krásný víkend,

-K-

Komentáře

  1. Já se s tebou shoduji ve všem! :D :)
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat