MY CHILDHOOD = HANDBALL

Ahoj!

Jelikož ve třetím ročníku, konkrétně v letním semestru, vysoké školy nemám zase tak úplně plný rozvrh. Vlastně ho mám úplně prázdný, školu mám jen v pondělí, rozhodla jsem se zapsat na tělocvik. Listovaly jsme s kamarádkou seznamem nabízených sportů naší univerzity a co jsme nenašly - házenou!



Já házenou miluji, hrála jsem ji od první třídy a v hale jsem trávila minimálně čtyry dny v týdnu. Díky házené mám spoustu dobrých kamarádů a hlavně spousta zážitků, kterou jsou se spoluhráčkami takové naše inside jokes, nikdo nezainteresový nemá šanci je pochopit. :). Hrála jsem tento sport 10 let a do teď (6 let zpátky) mě mrzí, že již nehraji. Myslím, že i díky tomu, že jsem trávila většinu volného času v hale jsem nepropadal kouření, pití a různým podivným skupinkám teenagerů. Jsem rodičům opravdu vděčná, že mě na házenou zapsali.




No nicméně jsem měla v úterý první házenkářský trénink po 6 letech. Bylo to úžasné. Zjistila jsem, že házet jsem nezapomněla, ale fyzička?! Na bodu mrazu, bohužel. Sešly jsme jen tři holky a trénovaly jsme poctivě, pan trenér nás ale opravdu nešetřil. Běžely jsme dohromady okolo 20 trháků přes celé hřiště a já myslela, že umřu.

Budu se opakovat, ale bylo to prostě dokonalé, úžasné, nejlepší! Už se moc těším na příští úterý, to už by nás mělo přijít více.

A jaký sport jste v dětství dělali Vy? Nebo jste byli spíše na umění?

Mějte se krásně,

-K-


Komentáře

  1. Joo, rozvrh ve třetáku je super! :D
    Já na sporty dřív moc nebyla, ale teď ráda plavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že se musí státnicovat :( :D
      Plavání je také fajn.

      Vymazat

Okomentovat