MUSIC, MUSIC, MUSIC... ♫♫♫

Ahoj!

Jak většina z Vás ví, zimní semestr jsem strávila v Řecku na Erasmu. Byli tam se mnou i Slováci, kteří poslouchali typický slovenský hip hop. Ze začátku jsem nechápala co na tom mají, ale postupem času jsem to pochopila. Ty texty! Jsou takové ze života a moc se mi líbí.

Ze začátku se mi písnička většinou nelíbí, ale časem si na ní zvyknu a zamiluju si ji. Teď tyto songy tvoří většinu mého současného playlistu. Nejvíce na YT a i v telefonu sjíždím tyto písničky.

Bol raz jeden král od Kaliho a Petera Panna.



 Pak mám moc ráda celkem novou písničku od Bena Cristovaa a Cavaliera Nemůžu si dovolit.




Pak se mi moc líbí taková romanťárna od O5 a Radeček feat Maria Čiháková Vloupám se



a nemenší romanťárna, kterou poslouchám už opravdu dlouho je Nad Prahou



Další můj oblíbenec je píseň z velmi diskutovaného a aktuálního filmu, 50 odstínů šedi - Love me like you do od Ellie Goulding. Pouštím si jí denně na YT a ještě se mi neoposlouchala.



Jaký playlist máte aktuálně Vy?

Mějte se krásně,

-K-



Komentáře