I GET MY HAIR CUT

Ahoj,

tak jsem se konečně odhodlala a objednala se ke kadeřnici.

O tom, že se musím nechat ostřihat mluvím už hooooodně dlouho. Chtěla jsem jít už o velkých prázdninách, před Erasmem, ale řekla jsem si, že řecké slunce a moře mi vlasy poničí, takže se nechám ostřihat až pak.

Dlouhé vlasy miluji a dost si na nich zakládám. Krátké vlasy jsem naposledy měla snad ve třetí třídě? Asi ano. S vlasy ani moc neexpirementuji. Jednou nebo dvakrát jsem si nechala ustřihnout rovnou ofinu, což mi moc neslušelo :D Párkrát jsem měla patku a největším experimentem bylo ombré. Před dvěma lety zažilo ombré obrovský boom. Poté, co si ho nechala udělat Monika Bagárová, si ho spousta holčin nechalo udělat také. Včetně mě. Dva roky zpátky jsem měla takové "mírné" ombré - lehké zesvětlení konců, což bylo fajn.
Před rokem jsem se do toho opřela a chtěla jsem mít pořádné ombré :). A takhle to dopadlo.

Omlouvám se za kvalitu fotky :)
Zvykala jsem si na to dlouho, ale nezvykla jsem si. Tak jsem to po půlroce obarvila na hnědou.


Myslím, že lepší? Co myslíte Vy?

Vlasy mi v Řecku narostly opravdu o hodně a i se hodně zničily :(. Už nebyly hezké, bylo to přerostlé a ty konce? Fuj!



Tak a dneska jsem se tedy byla u kadeřnice a dopadlo to takto :)

Mně se to líbí moc. Takových 15 cm mám dole a mám o dost lehčí hlavu. :)

A co Vy? Také zkracujete vlasy? Nebo si je naopak necháváte dlouhé? Budu ráda za každý komentář!

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Vlasy tolik neřeším. Jako malá jsem měla celkem dlouhé, ale nechtěla jsem se moc česat (což mi vydrželo i teď - když nemusím, tak to nedělám) :D Když se ostříhám nakrátko, tak vím, že ono to časem doroste. Vlasy nemám nic moc extra, páč tak cca 4x za rok je obarvím, resp. hodím na ně přeliv od Palette. Teď si myslím, že mám vlasy celkem dlouhé a to je mám tak poloviční než ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam vlasy nastesti docela kvalitní. Možná je to i tim, ze si vlasy nebarvim - teda az na ten experiment odbarvenych konců.
      To jak jsou vlasy dlouhe nebo krátke, to každý vnima jinka no :-D

      Vymazat

Okomentovat