Wishlist 2015

Ahoj!

Tak už máme rok 2015. Je to neuvěřitelné jak to letí. Je to nedávno co jsme slavili Silvestr 2013 a už máme 2.1.2015.

Doufám, že jste si stejně jako já užili poslední den v roce na maximum.

Poslední dny již už loňského roku jsem dost přemýšlela a bilancovala rok 2014 :D.

Nejvíce tomu odpovídá tento citát.


Je to úplná pravda, změnila jsem se a lidi mi říkávají, že k lepšímu. Dopomohlo k tomu několik věcí.

1) Potkala jsem nové moc fajn lidi, bez kterých už si život nedokážu představit.

2) Byla jsem na Erasmu, který člověka také trochu poznamená :D Osamostatnila jsem se a poznala další báječné lidi a to i ze zahraničí.

3) Založila jsem si tento blog a psaní sem mě neuvěřitelně baví.


Jak jsem tak přemýšlela o novém roce, udělala jsem si Wishlist pro rok 2015.



Mým primárním a nejdůležitějším přání je udělat státnice a obhájit Bakalářskou práci. To si přeji z celého srdce nejvíc. (Samozřejmě zdraví a štěstí celé rodiny stojí ještě o stupínek výš!)
Jestli vše dobře dopadne tak na začátku června ze mě budu slečna bakalářka.

Dále bych tento rok chtěla cestovat. Chtěla bych navštívit New York a Londýn. Přednost ale dávám New Yorku. Snad to vyjde.

Co se týká materiálních věcí zamilovala jsem se do Chelsey boots. Jsou nádherné a moc bych je chtěla. Jenže jsem ještě nenašla ty pravé, které by plnily čestné místo v mém botníku.

A poslední dvě přání jsou fotoaparáty. Instax mi přijde jako super hračka, která přemění krásné vzpomínky ihned na hmotný statek(ta ekonomka :D) a z okamžiku zbyde něco, cosi můžu připomínat pomocí krásných polaroidů. A Olympus Pen se mi taky moc líbí. Je to něco jako zrcadlovka ale skladnější (ano popis jak hrom).

Tak uvidíme co všechno ze svého Wishlistu letos odškrtnu :)

A co si přejete do nového roku Vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Ten růžový polaroid je taky takovým mým snem, ale mám strach, že se mi to nevyplatí. :D Polaroid sám o sobě není sice nějak drahý, ale s tím filmem do něj to už tak světlé není.. V balení je 10ks a stojí to dost, někde 160 Kč, ale koukala jsem, že někde chtějí až 450 Kč! Což mi přijde, že by se mi fakt nevyplatilo.. :(
    Ty boty jsou nádherný, taky někde podobný sháním, ale když jsem si jedny zkoušela, přišlo mi, že mi nesluší, ale jde asi o zvyk. :D
    Máš hezký blog :)
    www.todayfluffycookie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako uprimne,taky si myslim, ze se to nevyplati :D ale obcas je treba si udelat radost :) S botkama drzim palce jak Tobe tak sobe, snad sezenem!

      Vymazat

Okomentovat