Tenisový turnaj

Ahoj!

Dneska je tu slibovaný článek o tenisovém turnaji.

Tyto vánoční prázdniny proběhl již druhý ročník našeho velmi amatérského tenisového turnaje.

Já a tenis. Tenis hraju s partou holek pouze o velkých letních prázdninách. Hrajeme si takhle pro radost už od roku 2012 a moc nás to baví. Než dvouhruu upřednostňujeme čtyřhru, protože - je to větší sranda a člověk se zas tak nenaběhá. Ano ano lenost.

Minulý rok nás to napadlo tak nějak intuitivně. Vysokoškoláci mi dají za pravdu, že během učení člověk přemýšlí nad spoustou jiných věcí. Právě takto vznikla ta myšlenka. Místo učení se mikroekonomie nás, (už nevím koho přesně) napadlo uspořádat nějaký zápas, turnaj,... Něco, při čem si trošku zasportujeme a odpočineme si od studování.

A tak vznikl Vánoční tenisový turnaj. Už si moc nepamatuju kolik nás bylo loni, ale vím, že to bylo fajn i přesto, že v nafukovací hale, kde jsme hrály bylo tak 15 stupňů a to možná přeháním :)

Letos se datum začalo domlouvat už na začátku listopadu, aby jsem všechny mohly. Nakonec jsme letost zapojily i jednoho kluka, takže to nebyl je ladies´match. Zamluvili jsme halu a šli na to.

Bylo nás celkem 8, tedy 4 páry. Kdo s kým bude bylo náhodné - losovali jsem si papírky. Ten jediný kluk, Péša, nám hned na začátku udělal obrovskou radost tím, že každé přinesl růži. Chvíli jsem nad ní ochaly a pak jsem šli  hrát.

Co si budeme povídat, úroveň hry jsem čekali strašlivou, protože ani jeden z nás od prázdnin pořádně nehrál, ale nakonec jsme byli mile překvapeni.

Odehrálo se 6 zápasů, zabralo to skoro 3 hodiny a bylo to moc fajn :)

Jako takovou třešničkou na dortu bylo to, že pro první a druhé místo jsme si s Jančou připravily překvapení.

V řeckém obchodě Jumbo jsme nakoupily dva pohárky - pro první místo a dvě medaile pro místo druhé.

Po turnaji jsme si zašli na česnečku do nedaleké restaurace a celkově jsem si to společně sportovně strávené odpoledne moc užili.

Příští rok už bude třetí ročník tak snad bude alespoň tak dobrý, jak byl ročník druhý.

Co Vy a sportovní aktivity? Děláte něco přes Vánoce?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře