Snídaní začíná den!

Dobré ráno!

snídaně je prvním jídlem dne a měla by nás pořádně nakopnout. Ráda snídám dlouho a v pohodě. Zapnu si rádio, přečtu časopis a pořádně a dobře se najím.



A jak si správnou a výžinou snídani představuji já?

Nejlepší snídaní je pro mě ovesná kaše. Ovesná kaše zažívá boom. Instagram je plný fotek kašiček s hashtagem #mojekaše. Každý si tu svou připravuje jinak. A co já a moje kaše?

Já si kašičku připravuji jen z pár ingrediencí - voda, jemné ovesné vločky, javorový sirup, chia semínka a pak tam přihodím to, co máme zrovna doma.

K pití si dávám zelený čaj a v Dolce Gustu si udělám latté nebo capuccino. Když se poštěstí a je doma džus, dám si i ten. Protože tekutin není nikdy dost, že?

A co mám na snídaních nejraději? Že jsou krásně fotogenické.





V létě je fajn, že se dá snídat na balkoně. To je ta pravá raní pohoda.

A jak vypadá moje dnešní snídaně? Pojďte se na to podívat.






Kakichurma

Tadáááá



Tak to byla má snídaně. A teď už šup na učení :( Zítra poslední zkouška v ČR, tak to snad vyjde.

A co snídáte Vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře