Photodiary

Ahoj!

Další týden roku 2015 je za námi, tak jsem si pro Vás připravila jeho fotografické shrnutí.

Pro ty, co mě sledují na IG, to většinou budou již staré známé fotky. Ale zas na druhou stranu, proč si to nezrekapitulovat.

Běhěm tohoto týdne jsem se učila na zkoušku a byla jsem plesat. V úterý byl můj první den před kamerou, natáčela jsem reportáž do Písek TV. Také jsem konečně byla na házené, která je mou srdeční záležitostí a mám jí moc ráda. A pak jsem byla v Mekáči a v Indické restauraci - mňam! :)).












A jaký jste měli týden Vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Ahojda, jelikož fotky byly i na instagramu, co takhle k nim sem něco přidat? Jako že "Ples byl bomba, ale druhý den mi bylo špatně." nebo jak dopadla ta házená, kdo vyhrál, kde jsi splašila ten cup cake *slint* *mlask* *dala bych si* a já v Indické restauraci nikdy nebyla, tak by mě zajímalo, co sis dala - to je nějaká polévka? ;)

    Omlouvám se, jsem hrozně zvědavá a tohle mi přijde jako konec napínavého seriálu, kde se objeví jen "to be continued" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dekuji za tip. Jinak po plesu mi spatne nebylo, protoze nejsem clovek, co holduje alkoholu. Cupcake jsem kupovala v Písku, v Marilyn a hazenou jsme prohrali 😞
      Indickou restauraci doporucuji, ja tam jsem alespoň jednou v měsíci. Mela jsem jemnou omacku s syrovymi nugetami.

      Vymazat

Okomentovat