Maturitní ples

Ahoj!

Je to neuvěřitelné jak stárneme. Ne, vážně, vždyť má milovaná sestřička šla před chvílí do první třídy, a přitom už včera (16.1.) měla maturitní ples. Letí to neuvěřitelnou rychlostí. Až je mi to občas líto, jak už nejsme ty malé bezstarostné děti. :)

Nevím jak to probíhá v jiných městech, ale v Písku to je tak, že je vždy ples na určité téma, které si vyberou maturanti. Maturanti 4.A Gymnázia Písek si vybrali téma ČOKOLÁDA.
Kulturní dům, kde se ples konal, byl tedy vyzdobený velkými bonbony a lístek vypadal jako tabulka čokolády.

Přípravy na ples byly velkolepé. Kdybych to měla vzít z pohledu maturantů, tak ty se na ples připravovali již od konce třetího ročníku. Co se ale týče mě, jako hosta, s přípravami jsem začala ve 14 hodin.

Co na sebe? Po vyzkoušení si několika možností jsem řekla, že nikam nejdu, že si nemám co obléci. Potřebovala jsem nutně radu, tak jsem všechny možnosti outfitů postovala kamarádkám, aby poradily. Nakonec jsem vybrala pudrový společenský crop top a z černých krajkových šatů, jsem udělala sukni. Vypadalo to takhle.




Vlasy jsem si vyžehlila a nechala rozpuštěné a co se týče make-up, neexperimentovala jsem. Zvolila jsem obyčejné, ne tak výrazné kouřovky a lesk v barvě topu.

A v 7 hodin jsme vyrazili do místa dění. Hned u vchodu, po kontrole lístků, jsme každý dostali sladkost, což bylo fajn.





V 8 hodin to začalo, předtančení, šerpování a focení. Fotek budeme mít požehnaně, měli tam totiž  tři fotografy :)

Po oficiálním zahájení a povýšení žáků do maturantského stavu, jsem prošli celý kulturní dům a hledali, co budeme dělat. :D
Písecký KD má tři patra. V prvním je Uhelna - tam hrají na živo menší začínající kapely. Ve druhém patře, kde je hlavní sál, je orchestr a jsou tam stoly pro rodiče. A nakonec, ve třetím patře, je diskotéka a DJ.

Nakonec jsme se "uhnízdili" ve druhém patře, kde bylo spoustu známých a my měli možnost si s nimi popovídat. V tomhle mám plesy ráda, potkám tam lidi, které jindy nemám možnost potkat, protože co si budeme povídat, každý je zaneprázdněn a má svých starostí až až.

Ve třičtvrté na 11 bylo na hlavním sále překvapení maturatnů. Připravili si Chocomob, který nahráli na YT a návštěvníci plesu tak měli možnost se ho naučit a pak tančit s nimi. Musím říct, že to byl super nápad a jeho realizace se také moc povedla. Můžete se na něj podívat zde.




Po skvělém Chocomobu následovala velká tombola, ve které jsme vyhráli srnčí maso.
 Až do půlnoci jsem nedočkavě očakávali půlnoční překvapení a dobu čekání jsme si zkracovali tancem, bylo to moc fajn. Tolik ploužáků už jsem si dlouho nazatancovala.

U půlnočního překvapení se nedají předpokládat nějaké super výkony, asi chápete proč. I tak si myslím, že ho maturanti zvládli na jedničku.

Program na hlavním sále probíhal do 2 hodin do rána a pak se maturanti přesunuli na afterparty.

Ples se moc povedl a sestřičce to moc slušelo!






A co Vy a plesy? 

Mějte se krásně, 

-K-

Komentáře

  1. Ahojda, chtěla jsem napsat "dobré ráno," ale pak mi došlo kolik je hodin ;)

    Ty jsi ale rychlo-spisovatelka, maturák byl v pátek a v sobotu je už článek! Shodou okolností má mladší ségra měla v pátek taky svůj maturitní ples, chystám se o tom napsat, ale asi to nebude tak rychlé - až moc dobře se znám! ;)

    V Písku máte teda opravdu velký "kulturák" - u nás je jen jeden sál a už vůbec není moc zvykem chodit na nějakou afterparty, ale už jsem o tom slyšela od kamarádky, takže nejsem tak moc překvapená, jako když jsem to slyšela poprvé ;)

    U nás teď hrozně frčí fotokoutky, protože je to zadarmo a člověk se může fotit kolikrát chce a fotky jsou pak na Facebooku strašně rychle - většinou následující den. Akorát na nich vypadám jako macatej sysel, co sežral červenou řepu :D

    Všem to na fotkách hrozně sluší a líbí se mi originální téma plesu! My měli Hawai (otřepané to téma) a ségra měla Hipís. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za dlouhy komentar! :) Snazim se články postovat pravidelne a tenhle jsem chtela zvladnout uz v 8 rano, ale nepovedlo se �� Fotokoutek také meli, ale kdy z nej budou fotky hotove, to tezko rict. A ano tema meli krasne a nejlepsi byl ten chocomob :))

      Vymazat

Okomentovat