Get to know me - tag

Ahoj!

Je to neuvěřitelné jak to letí. Už to budou 4 měsíce, co jsem se rozhodla blogovat.

Myslím, že Vy co čtete můj blog pravidelně, mě již tak nějak znáte. Ale i tak se Vám pomocí tohoto tagu - Poznej mě - lépe představím.

Otázek je 22, tak pojďme na to :))

1. Kdy ses narodila a jaké jsi znamení.
 Narodila jsem se 28. února 1993 a jsem ve znamení ryby. U ryb platí, že jsou citlivé a vnímavé bytosti, které rády pomáhají ostatním. A tato charakteristika na mě sedí. Hlavně s tou citlivostí. Jsem dost přecitlivělá, bohužel.

2. Jaké je tvé rodné město?
Narodila jsem se v Písku a stále zde žiji. Písek je nádherné město a já to tu mám moc ráda. Myslím, že ať budu v budoucnu bydlet kdekoliv, Písek bude vždy mé město, můj domov.

3. Jaká jsi byla, když jsi byla malá?
Byla jsem krásné, tlusté miminko - alespoň tak mi popisují naši. Mám mladší sestru a když jsem byla malá, moc jsem na ní žárlila a říkala sousedce, že bych chtěla, aby byla moje maminka ona. Protože jsem měla pocit, že mě moje mamka nemá ráda, pořád se totiž starala jen o Haničku. :D

4. Máš sourozence?
Ano, mám o tři roky mladší sestru.

5. Jaké bylo tvé dětství?
Musím říct, že bylo úžasné. Vždy mi přišlo normální, jezdit každý rok k moři, ale zjistila jsem, že to tak spoustu lidí nemělo. Jsem rodičům  hrozně vděčná za to, že mi to umožnili.

Od 6 let jsem hrála házenou. Bylo to úžasné období - poznala jsem tam hodně dobrých kamarádek, které mi zůstaly do teď.

6. Nejoblíbenější předmět?
Tak určitě tělocvik. Nejvíc jsem měla ráda míčové hry. Na střední škole jsem měla nejraději ZSV a zeměpis.

7. Kde studuješ?
Jsem v posledním ročníku bakalářského studia na Jihočeské Univerzitě v ČB. Studuji Ekonomickou fakulta - obor obchodní podnikání. Na magisterské studium bych chtěla buďto zůstat tady, a nebo přejít do Prahy. Uvidíme.

8. Co děláš ve volném čase?
Ráda trávím čas s kamarády, ať už si jdeme někam sednout, a nebo jdeme na nějaký sport. Také se moc ráda chodím dívat na házenou.

9. Jaká je tvá nejlepší vlastnost?
To těžko říct. Myslím, že tohle by měl říct někdo jiný. Ale kdybych přece jen měla něco vypíchnout, byla by to asi empatie.

10. Jaká je tvá nejhorší vlastnost?
Mou nejhorší vlastností je nejspíš to, že všechno moc řeším a rozebírám. A vidím ve všem negativa. Jsem dost negativistický člověk, ale myslím, že se mi daří to moc neventilovat. Tak si toho snad nikdo moc nevšimne.

11. Jak jsi vysoká?
Měřím 182 cm.

12. Rovnátka, piercing, tetování?
Rovnátka jsem měla vyndavací, jen na noc. Nosila jsem je několik let a myslím, že jsou na nic. A co se týče piercingu a tetování? Piercing mám v pupíku a tetování nechci :).

13. Čeho (nebo o co) se nejvíc bojíš?
Nejvíc se bojím o mou rodině.

14. Oblíbená barva?
Starorůžová, černá a bílá.

15. Oblíbený obchod?
Nejraději poslední dobou nakupuji v Second handech. Ale za můj nejoblíbenější obchod považuji H&M.

16.Co tě na lidech přitahuje a co naopak nemáš ráda.
Nemám ráda lidi, co si neustále na něco stěžují. A ráda mám ty, co jsou optimističtí, co dokáží vyslechnout a jsou dobří a schopní "uklidňovači".

17. Máš nějaké zvíře?
Mám pejska Kimouška. Je to voříšek a je to moje láska.



18. Oblíbený film?
Mým nejoblíbenějším filmem je My sister´s keeper (Je to i můj život). Četla jsem i knihu, která byla pro tento film námětem a nemůžu říct, co je lepší. Můžu doporučit jak film, tak knihu.

19. Svobodná, nebo zadaná?
Svobodná.

20. Chceš mít děti?
Ano, nejlépe dvě.

21. Co ráda děláš, jaká je tvá oblíbená činnost?
Mám ráda aktivní i pasivní formu sportu. V poslední době převažuje ta pasivní. Více sport sleduji, než ho provozuji. Ale chci to napravit!

22. Oblíbené svátky?
Stoprocentně Vánoce.

Tak doufám, že jsem tímto TAGem zodpověděla alespoň nějaké otázky, které Vás zajímaly.
Na další otázky se mi můžete ptát na ASKu.

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře