Co na sebe na zkoušky?

Ahoj!

A máme zkouškové. Pokud jste vysokoškoláky, určitě mi dáte za pravdu, že toto období – leden/únor stojí stejně za prd jako květen/červen.

Celý semestr jsme měli lehárko (alespoň většina) a teď se můžeme zbláznit. Nevím jak Vy, ale já si vždy při zkouškovém nadávám, proč jsem se neučila průběžně?!

No nic, zkouškové je regulérní součást vysokoškolského studia, tak se s ním budeme muset smířit.
Dneska na zkoušky pohlédneme z jiného pohledu, než je nadávání nad učením a hroucení se nad hordou informací, kterou do hlavy prostě nedostaneme.

Zkoušky jsou přece jenom oficiální událost a my bychom na nich měli nějak vypadat. Jak zvolit tedy to pravé oblečení?

Páni studenti to mají lehké – oblek, popřípadě oblekové kalhoty s košilí, a když je zkouška jen písemná, myslím, že postačí slušně vypadající kalhoty (žádné podsrávačky ani žádné se spoustou dír) a košile. Podle mě, na písemné zkoušky můžeme být oblečení víc „normálně“, ale to se asi liší názor od názoru.

Kluky bychom měli! Ale co my, slečny studentky? Tady to je různorodější. Upřímně se mi líbí, jak v kampusu potkávám plno pěkně oblečených lidi.

Já nemám ráda kostým – ani kalhotový a ani sukňový. Nevím proč, ale prostě se mi to nelíbí. Mnohem radši na zkoušku obléknu černé slimky nebo legíny a nějaký pěkný topík, košili,…A nebo je vhodně zvolenou variantou sukně a nějaké tričko. Mně se líbí vysoké sukně a do ní zastrkané tričko, top.

Mým nejfrektovanějším a nejpreferovanějším outfitem jsou -  černé slimky, bílé tílko a sáčko. Doplňky moc neřeším, ale vždy se snažím mít hodinky. Hlavně při písemných zkouškách se mooooc hodí.

A nesmíme opomenout boty. Ano, je super, když má slečna krásné vysoké podpatky. Ale vážně, opravdu chceme mít sice krásné, ale ukrutně nepohodlné botky?
Jak nás to učili na manažerských technikách – není nic horšího, než když si slečna vezme boty, ale pak v nich není schopna vydržet, tak si je během psaní testu sundá. Zdá se to jak vtip, ale věřte, že i já, když jsem ještě hloupě nosila podpatky, jsem se několikrát během psaní nebo během čekání na zkoušku zula.

Proto si myslím, že mnohem lepší variantou jsou baleríny, kozačky a nebo oxfordky.

Další podstatnou část outfitu tvoří kabelka, do které se vejdou skripta, pití, osobní věci a nějaká ta sladkost na nervy :)

Zde jsem si pro Vás připravila dvě ukázky toho, co bych si například oblékla já.


První outfit je složený ze sukně do pasu, do které bych zakasala basic bílé triko. Aby celek nepůsobil moc nudně, ozvláštila bych ho statementnecklace. Nesmí chybět dostatečně velká kabelka, do které se musí vejít všechny nezbytnosti. Nakonec už jen hodinky a pohodlné chelsey boots.





Ale nezapomeňte! Není až tak důležité jak vypadáte, ale je důležité co máte v hlavě.
Hodně štěstí u zkoušek!

A jaký outfit na zkoušky volíte Vy?

Mějte se krásně!


-K-

Komentáře

  1. Ja skúšky nemám, len písomky každopádne držím palce! Ten prvý outfit sa mi páči viac! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jdu v pondeli na zkousku z matiky a co si vezmu na sebe, je pro me vetsi problem nez cela matika :D preju hodne stesti ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak drzim palce jak pri vyberu outfitu, tak pri zkousce! :))

      Vymazat
  3. skvělá inspirace :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím se mě zkouškové netýká, ale pěkné outfity:)

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat