Vánoční trhy v Českých Budějovicích

Ahoj!

Poté, co jsme se vrátili v noci ze čtvrtka na pátek z cest domů, hned ráno jsme se vydaly s kamarádkou, která se vrátila s Erasmu ve Španělsku, do ČB.

I přesto, že jsme s Jančou šly spát okolo půl druhé ráno, přivstaly jsme si a už v půl 10 jsem vyrazily do ČB.

Nejprve jsem došla vrátit knížku do knihovna a dole v bufetu si dala cappucinko. Výborné!

Pak jsem měli sraz na trhách na náměstí. Obešly jsme si stánky a já si dala grilovaná oštiepek s brusinkami a chlebíčkem a byla to mňamka!

Výborné jídlo jsme zapily výborným dětským punčem a šly dokoupit poslední dárky.

Na trhu jsem pro Vás poctivě fotila a nějaký pán mi dokonce řekl, ať ho vyfotím s kamarádem a pak ještě s jiným kamarádem. Tak jsem je vyfotila a on byl spokojený :) Myslel si, že jsem z televize nebo co to říkal.

Mamince jsem dokoupila knížka - Jana Eyerová - myslím, že je to klasika a stojí za to přečíst.

Tady je taková malá fotodokumentace :)




Krásná budějovická fontána.

A tady jsem pána vyfotila poprvé...

a tady podruhé.



Máme v ČB i betlém, myslím, že je krásný!



Váborný oštiepok, byla to mňamka.

Dětský punč s rozinkami, pomerančem a sušenými švestkami.

Moc mi chutnal.


A jak jste na tom z dárkama Vy? Máte? Máte rádi vánoční trhy? :)

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře