My daily make-up routine...

Ahoj!

V dnešním postu bych Vám ráda popsala mou make-up routine. 


Každý den je to zhruba stejné, občas třeba přidám stín a občas uberu tužku. Záleží na čase a na chuti :)


Když vstanu, vyčistím si pleť Biodermou Sébio.

Poté smíchám make-up complete od Gabrielle Salvete s make-up coverem od Dermacolu a rozetřu ho na pleti pomocí štětce od Péti z Lovely hair. Používám její kabuki štětec z té původní basic řady.













Na tento make-up / korektor od Dermacolu nedám dopusit. Co se týče druhého make-upu, se kterým tento korektor míchám, tak nemám nějakého favorita. Používám to, co mi v drogerii zrovna zaujme a ještě jsem asi nenašla žádného oblíbence, ke kterému bych se vracela a byla z něj úplně nadšená.

Co se týká tvářenky je to must have. Příjde mi, že bez ní jsem taková vyblitá, taková bez života.
Tvářenku od Alverde jsem si oblíbila díky její nádherné barvě - používám odstín Terracota. 



Když mám náladu tak použiju a bronzer od Dermacolu. Tento bronzer jsem vyhrála u Rendy z Ordinary life a jsem z ní nadšená. Používám je primárně na nějaké akce či plesy, ale když mám čas a náladu, dám si ho i do školy nebo do práce.



Nyní použiju oblíbený pudr. Stay matte od Rimelu.





Na co nedám dopustit, můj další Must have s velkým M, je eye brow set. Na to, že mám od přírody tmavé vlasy, obočí mám velmi světlé. 
Vždy jsem používala tužku, ale od té doby co jsem objevila Eye brow set od Catrice, nedám jej z ruky. Je to duo stínů a set obsahuje i štěteček a pinzetu, tudíž na cestování úplná dokonalost - tři v jednom :D




Na oči namaluju fixou linku (tady mi je asi jedno jaká je, ale nyní používám od Oriflame) a řasy nařasím řasenkou  - Max factor 2000 calories a jsem ready to go.






Vlastně ještě né! Ještě rtěnku. Rtěnek mám docela hodně a nejoblíbenější neutrální je Kate Moss - číslo 7. V zimě ráda vytahuji výrazné rtěnky - například fialovou, rudou,... Docela se v nich vyžívám :)


A jaká je Vaše make-up routine?

Mějte se krásně, 

-K-

Komentáře

  1. Ty stíny jsou moc hezké.

    Ráda bych tě pozvala na Vánoční giveaway, která právě porbíhá u mě na blogu: http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat