Moje zimní nezbytnosti...

Ahoj!

Zima už je v plném proudu, za 12 dnů přijde Ježíšek a já jsem se rozhodla sepsat mé must-have zimní věci.












Kabelku Storm jsem dostala od své milované sestřenice před odjezdem na Erasmus a musím říct, že to byl super dárek - děkuji Pájí!

Je velká, kvalitní a má jak dlouhý popruh tak i normální uši. Já preferuji nosit kabelky na jednom rameni na dlouhý popruh, tudíž mi to plně vyhovuje.
Vejde se do ní úplně bez problémů tablet, pití, peněženka, mobil, klíče i nějaká ta svačinka.
Co dále oceňuji je zip. Ano zip. Může se to zdát jako samozřejmost, ale není. U mé další velmi oblíbené kabelky zip není, je tam jen pant a musím říct, že ikdyž mi to dřív nepřišlo, je to velmi nepraktické.
Takže zip je super!

Dalším nezbytností jsou svetry. Miluji zimu a podzim už jen proto, že se můžu zachumlat do svetrů a ukazovat je světu. Je to snad můj nejoblíbenější kousek oblečení.
Svetřík s mint barvičkou ještě nemám, ale asi se po něm mrknu.

Další samozřejmostí jsou černé džíny a černé zateplené legíny.
Černé džíny se hodí ke všemu a můžou se vyvětrat i do společnosti - samozřejmě s nějakým slavnostnějším svrškem a botmi na podpatku. A co se týká legín, to je také má láska :) Ráda je nosím, protože jsou neuvěřitelně pohodlné. A navíc se můžou brát i k zimním šatům a sukním. Takže legínům dávám palec hore.

Co se mé malovací rutiny týká - make-up, řasenka, obočí, tvářenka a nějaká tmavá rtěnka. Rtěnky střídám ale tato rudá od MUA je teď moje jednička.















Dalšími oblíbenci jsou - knížka Lucky od úžasné Alice Sebold. Je to sice né moc veselá knížka, ale já mám tyto knížky radši než beletrie, takže naprostá spokojenost.
Určitě to stojí za přečtení. Příběh je retrospektivní a vypráví o znásilněné dívce. Mimochodem je to bibliografie, takže to za srdíčko vezme ještě víc.

Termo hrnky miluji. Nejčastěji v nich přenáším zelený čajík. Bohužel jsem na ně měla docela smůlu, a všechny tři, co jsme zatím měla, mi protékaly. Takže je nosím jedině v ruce. K Vánocům by mě potěšil nějaký pěkný, cooo mami? :D

Šátky nosím celý rok, ale v zimě se nejvíce hodí. Mám jich celkem dost, takže to můžu pořádně prostřídat. Dokonce jsem si objednala nový na e-bay.

The last but not least je kávička. Od minulých Vánoc, kdy jse dala rodině kávovar Dolce Gusto, jsem se do kávy zamilovala. Ale nepiju normální silnou kávu. Spíše si dám latté či cappuccino.

A od té doby co jsem v Řecku, piju kávu každý den. nejvíc jsem si oblíbila Fredo cappuccino. Dávám si ho bez ledu, takže není ani moc studené. Je to velký kelímek a dvě třetiny tvoří pěna - takže yummi yummi.

Jaké jsou Vaše zimní nezbytnosti?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

Okomentovat