Jaký byl Štědrý den u nás?

Ahoj!

A je po Vánocích. Ano vím, ještě nás čeká jeden týden prázdnin, Silvestr... My jsme doma ze sestřičkou vždy říkaly, že jakmile se rozbalí dárečky, je po Vánocích.
A jaké byly naše Vánoce?

Ráno jsem vstala okolo 8. Dala jsem si k snídani cappuccinko z Dolce Gusta a vánočku.
Poté jsem zkoukla YouTube, projela Facebook a Instagram - no jo závislačka.

 Ve čtvrt na 11 jsme vyrazili s kamarády do kapličky pro betlémské světlo. Je to taková tradice, kterou dodržujeme už několik let. Vydávají ho písečtí skauti a vždy se tam potkám se spolužákem. Letos byla docela challenge donést ho v pořádku domů, protože foukal velký vítr. Naštěstí se nám to povedlo a zapálili jsme si s ním spoustu svíček.

K obědu jsem si s taťkou dala rýži s omáčkou UncleBeans. Ségra na Štědrý den nejí a mamce stačilo cukroví.
Po obědě jsme zevlili u televize a užívali si pohádky a nic nedělání.

Okolo 4 jsem šla předat kamarádkám dárečky a chvíli jsem u nich pobyla.

Po páté hodině maminka začala smažit rybu a já a taťka jsme přinesli ke stromečku dárečky. (Stromeček zdobíme už den dopředu ať máme na den D již volno.)

Večeřet jsme začali před 6. Do prostřed stolu jsme postavili zlatou svíčku a ztlumili světlo - rozumíte atmoška musí být. Dali jsme si sladkou omáčku, což máme místo rybí polévky, je to sladká omáčka se sušeným ovocem a syrobem.

Pak mamka, taťka i sestřička měli tradiční klasiku - kapr a bramborový salát - a já si dala vinnou klobásku, protože ryby nejím.

Po půl sedmé jsme zazvonili zvonečkem a rozbalili si dárečky.

K rozbalování jsme si pustili novou pohádku na ČT 1 a kochali se dary. Musím říct, že čím starší jsem, tím raději dárky rozdávám než přijímám.

V půl 10 jsme vyrazili na půlnoční mši. Nevím jak v jiných městech, ale v Písku začíná půlnoční ve 22 hodin.
Byla to má první půlnoční mše a jsem šťastná, že jsem ji mohla zažít. Mělo to krásnou atmosféru a potkali jsme tam známé, kterým jsme alesoň popřáli krásné Vánoce.

V půl 12 jsem přijeli domu a po krásném dnu šli spát.

Spalo se mi krásně.

A jaký Štědrý den jste měli Vy?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Tradice s betlémským světlem je velmi pěkná, já jsem si už kolikrát říkala, že by bylo hezké si pro něj někam dojít, vždy však mám spoustu výmluv proč jsem si tam nedošla, tak snad příští rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to bereme i jako prijemnou prochazku. Cely den jen jime tak prochazka prijde vhod :)

      Vymazat

Okomentovat