Jak se těším na Vánoce...


Jelikož jak už nejspíš víte, jsem v Řecku na Erasmu, zima a se zimou spojené Vánoce nám tu počasí moc nedopřává. To ne, že bych si stěžovala, to vůbec. Například 6. 12. jsme ještě chodili venku v triku a jen škodolibě postovali  fotky na všemožné sociální sítě, abychom Vás v Česku po provokovali.

Ale vážně. Jsem ráda, že tu máme hezky, to stoprocentně, ale chtěla bych sníh. Sníh a takovou tu vánoční atmosféru.

V Řecku neznají Advent, takže když jsme se první adventní neděli šli podívat na rozsvěcování vánočního stromu na náměstí, byli jsme zklamaní. Za prvé – místo živého stromečku tu mají taková ten plastový, jaké bývají v nákupních centrech. A za druhé – stromeček tu rozsvěcují až 12.12.
Ale musím říct, že jinak je tu výzdoba moc pěkná, možná i hezčí jak v mém městě. Výlohy plné světýlek a stromečků a stromy v ulicích obalené do světýlek. Je to krásné.

V pondělí jsme byly 4 holky nakupovat dárečky. Byli jsme opět v Tiger a Jumbo. Co jsem si koupila minule v Tigeri si můžete přečíst ZDE
Což jsou super obchody plné kravinek. Ale dají se tam sehnat i moc hezké dárečky.

Hned bych si jí koupila, byla boží, ale bohužel by se mi nevešla do kufru :(

Byla jsem se podívat v Zaře a chtěla si koupit oversized scarf, bohužel mi za něj byla líto dát 20 Eur, ale byl krásný, cooo?

V Zaře to vypadalo krásně, úplně jak v showroomu.

Na trhu jsem koupila dědovi likér z nedalekého kláštera – prodávaly ho jeptišky (asi se jim tu neříká jeptišky, ale rozumíte, že?) také jsem tam koupila něco mamince, ale jelikož je čtenářkou tohoto blogu, nemůžu to tu napsat. :D Ale budeš ráda mami!



Ještě jsme si zašly na oběd do Burger House - kde jsem si dala plněnou sezamovou bagetu fetou, rajčaty, salátem a dresingem. Byla to mňamka, bohužel jsme to snědly dřív než jsem to vyfotila.
 Ale aspoň jsem Vám vyfotila dekoraci.





Do Čech odjíždíme 18.12. Cestu máme docela komplikovanou, ale vychází to takhle nejlevněji.
Z Larissy musíme vlakem do Soluně, odkud letíme do Budapeště. Z Budapeště Student agency do Prahy a v Praze nás vyzvednou rodiče a odvezou domů, do Písku.

V Budapešti budeme mít asi 3 hodinky čas, tak si možná projdeme i trhy. Uvidíme. Původně jsme myslely, že bychom s Jančou (mou roommate) zůstali v Budapešti 7 hodin a prošly si ji pořádně, ale usoudily jsme, že nemáme dostatečně teplé oblečení, abychom tam tak dlouho vydrželi a navíc vezeme kufry.

Rozhodly jsme se tedy, že neuvidíme trhy v Maďarsku, ale hned v pátek po příjezdu se na ně pojedeme podívat do Českých Budějovic.

Doufám, že se mi ještě někde podaří „splašit“ nějaké dárečky pro taťku a pro babičky. Asi se kouknu ještě na nějaké inspirace na různých blozích.
Jinak bych dárky plus minus měla už koupené. Uff: D

Mějte se krásně a užívejte si vánoční čas!

-K-



Komentáře

  1. Ďakujem aj ty si uži poriadne tú Vianočnú nálladu!! Fotky sú skvelé! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc pěkný blog :) určitě si to tam uží :)) Já s blogem teprve začínám, tak jsem na to zvědavá :D :)
    www.world-by-nikki.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s blogem také teprve začínám, snažím se blogovat něco přes 2 měsíce a snad se mi to vede aspon obstojne :)
      Drzim palce, at se Ti s blogem vede! K.

      Vymazat
  3. Super fotky!

    If anyone is up to following each other, let us know!

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion&Fun PARIS

    OdpovědětVymazat
  4. Musí to být velmi zajímavé poznat Vánoce v jiné zemi.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat