Co dělám během prázdnin...

Ahoj!

Omlouvám se, že jsem blog teď nějakou dobu zanedbávala ale nějak nebyl čas, chuť,...

Dnes bych Vám chtěla povědět jak jsem si užívala vánoční prázdniny.

Po Štědrém dnu, o kterém si můžete přečíst ZDE následovaly dva dny navštěvování babiček.

Ve čtvrtek 25. u jedné babičky a 26. u babičky a dědy z druhé strany, kde jsme se sešli i sestřenicí a jejím přítelem a bylo to fajn. Večer jsem já, Handě (má sestra). sestřenice, její přitel, její druhá sestřenice a kamarádka vyrazili do víru velkoměsta :D Došli jsme si na večeři do pizzerie, kde jsem si dala výbornou pizzu Biancu 10 - pizza se smetanovou omáčkou s hermelínem a brusinkami.

Poté jsem se připojovala ke své partě a zašli jsme na chvíli posedět do hospody.

V sobotu už jsem si řekla, že je po svátcích a měla bych začít dělat něco do školy. Nejdříve si dala výbornou snídani a pak jsem se skoro celý den učila.

Maminčina vánočka a latté z Dolce Gusta - mňam!


V neděli jsem měla podobný program jak v sobotu akorát s tím rozdílem, že odpoledne jsem šla s kamarády a ségrou bruslit na veřejné bruslení. Chodím tam moc ráda a bruslení mě baví. Dokonce jsem tentokrát neporazila žádné dítě, dětí je tam vždy požehnaně a většinou nějaké díky mým (ne)schopnostem upadne :D. Jednou jsem ale při pokusu o piruetu upadla.

Po bruslení mi Janča vyzvedla a jely jsme nakoupit nějaké nové kousky na náš silvestrovský outfit.
Koupila jsem si dvě věci - obě jsou z New Yorkeru.

Do této sukně jsem se zamilovala na první pohled. Je krásna, teplá a dá se využít jak pro slavnostnější outfit tak pro běžný casual look.


Detail sukně

Je to vlastně černa upnutá sukně přes kterou je další vrsva, lehce průhledná.



Dále jsem si koupila toto tílečko, které si chci vzít na sestřin maturitní ples k sukni, kterou jsem si koupila na nákupech v Řecku - více ZDE.



V pondělí jsme měli Vánoční tenisový turnaj, o kterém se chystám napsat samostatný článek :)

Dneska je úterý a já ho hodlám strávit studovně. Je pravda, že celé dopoledne jsme si četla, ale ta knížka je tak skvělá! Je to knížka od Mary Roach - Jak si žijí nebožtíci. Doporučuji!!! :)

Kniha nebo učení? :D


A jak si užíváte prázdnin Vy? Myslím, že mi dají všichni vysokoškoláci za pravdu, když řeknu, že od té doby co po Vánocích následuje zkouškové, už ty Vánoce nejsou to co bývaly.


Krásný den,

-K-

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Deni, omlouvam se, ale omylem jsem dala odebrat komentar :( Byla bys tak hodna a napsala ho znovu?
      Jsem holt neohrabana a na tabletu jsem mackla tam kam jsem nechtela :D

      Vymazat

Okomentovat