Z Chanii do Heraklionu...

Ahoj!

Další den našeho výletu, v sobotu, jsem vyspávali až do oběda. 

V jednu jsme vyrazili do města – bylo to vzdálené asi 5 km ale řekli jsme si, že procházka nám neuškodí. Courali jsme se tak pomalu a fotili tak hodně, že kdybychom to měli jít pěšky, za světla bysme nedošli :D




Tudíž jsme nasedli na první autobus směr centrum. 

V centru jsme si to ještě jednou prošli a šli se sednout na kávu do kavárny, která nám byla doporučena naší paní učitelkou na Řečtinu.

 Musím říct, že výhled byl opravdu překrásný.

Poté jsme nakoupili nějaké to vínko a šli celkem brzo spát, protože v neděli ráno nám jel v 11 autobus do Heraklionu, do hlavního města Kréty.

 Ráno jsem se pobalili a vyrazili na autobus. 

Do Heraklionu jsme jeli 3 hodiny a cesta ubíhala rychle.

Hotel jsme měli v centru, což bylo úžasné. Dali jsem si do hotelu věci a šli sightseeingovat.

Šli jsem po mole k majáku, který byl nic moc, ale procházka a výhled – to byla krása. 



Pak jsme si procházeli městem a zašli si na výbornou véču do restaurace. Dala jsem si pizzu, což byla po gyrosu příjemná změna.


Večer jsme ještě popíjeli vínko a šli spát, protože na další den toho bylo naplánováno hodně.

Mějte se krásně, 

-K-

Komentáře