Výýýýlet....

Ahoj!

Našim dalším výletem byla Kréta. Našli jsme si super výhodné letenky, vlak a ubytování a vyrazili – jelo nás 11.

 Vlak nám jel v půlnoci ze čtvrtka na pátek z Larissy do Atén. Když jsme nastupovali byla jsem dost šokovaná. Vypadalo to jako vlak plný uprchlíků. Spoustu lidí, kteří leželi na zemi, smrad,… Bylo to až strašidelné a moc tomu nepřidalo ani to, že vlakem procházela žebračka, která procházela vlakem a vybírala peníze. 

Cesta byla dlouhá 5ti hodinová a moc rychle neutekla. V půl 8 nám letělo letadlo do Chanii. Let utekl velmiale opravdu velmi rychle, letěli jsme asi 40 minut.

A to bych nebyla já aby se mi nestalo nějaké faux pas - když jsem si přendavala tekutiny do průhledného pytlíčku - to se musí když si do příručáku berete tekutiny, make-up,... No tak jsem si před tou paní co ty pytlíčky rozdávala, přendavala make-up v tubě z kosmetické taštičky do tohoto pytlíku, tak jsem zjistila, že mi taková pětina vytekla mezi ostatní věci - enjoy :D takže mě pani politovala a dala mi pytlíčky dva - jeden na tento umatlaný make-up a druhý na zbytek.

Z letiště jsme autobusem dojeli do centra tohoto krásného přímořského města – do Chanii.

Rozhodli jsme se, že si projdeme město a až pak si půjdeme dát věci do apartmánu, kde jsme měli booklé ubytování.

Město to bylo nádherné a vyšlo i super počasí. Prošli jsme se po mole  já si dala výborné gingerbread latté ve Starbucksu. 
Asi v 18 jsme dorazili na ubytování, vybalili jsem si a šli spát.









Asi v 18 jsme dorazili na ubytování, vybalili jsem si a šli spát.

Mějte se krásně,
-K-

Komentáře