Shopping...

Ahoj!

V pátek jsme Janičkou rozhodly, že půjdeme nakupovat. Zbytek spoluerasmáků jel do Soluně a my tu zůstaly samy, tak jsme se rozhodly si to užít. Do Soluně jsme s nimi nejely, protože už jsem tam byly a tak jsme si řekly, že za peníze, které bysme nechaly v Soluni si tu radši něco pokoupíme :D

Dopoledne po snídani jsme šly vzorně na hodinku a půl do knihovny, dělat seminárky, protože se to na nás docela nakupilo L

V 11 jsme se vydaly směr město. Šly jsme do jedné uličky, o které jsme věděly, že tam nějaké obchůdky jsou. 

První obchůdek byla parfumerko-drogerie. Byly tady stojany high-end kosmetiky jako například Dior, Lancome,…ale zároveň tu byla třeba Maybelline.



Do Řecka už dorazily nové BabyLips tak jsem nemohla odolat. Vybrala jsem si tenhle.



Po takovém boomu Babylipsů jsem čekala zázrak, který se ale nekonal. Jasný je to teprve first impression, použila jsme ho párkrát, ale i tak. Zlatý Carmex.

Taky jsem si koupila moji oblíbenou zubní pastu Crest. Vybrala jsem si ty 3D white. V Česku se Crest neprodává, objednávala jsem si ji teda z internetu za necelý 200 korun a tady je prodávají zaq 2 Eura. Drsný, musím udělat zásobičku :D

Jelikož se mi hned v prvním obchodě povedla něco koupit, byla jsem spokojena – z prázdnou už neodejdu.

Pak jsme zalezly do mini krámečku s kávami. Koupila jsem balíček čerstvě mleté kávy a rozhodla se, že ji donesu do práce jako dáreček.

Ve stejné ulice jsme objevily krámek TIGER. Tento krámek znám od Káji, dříve Plumfooleri. Prodávají tam spoustu kravinek. Ale krásných kravinek :D



Udělala jsem docela velký nákup, z většiny jsou to dárky k Vánocům.
Sešit 5 subjects jsem si zamilovala. Je to tlustý sešit, který je rozdělený na pět částí pomocí plastových něčeho. Nevím jak to popsat. Prostě takhle.



Já bych to nevyužila, poznámky si ručně moc nepíšu. Ale dám ho kamarádce, co studuje práva, ta ho využije.
Pak jsem koupila sypané čaje, přáníčka k Vánocům a super cute skleničku na pití.



Po takhle úspěšném nákupu jsme se šli najíst. Daly jsme si…chvíle napětí…gyros :D Překvapivě.
Po gyrosu musela následovat sladká tečka v podobě Frozen yogurtu. Dala jsem si ho s příchutí natural a jako posypky jsem si dala mandle, bobony, mango, ananas a přelila jsem to trochu karamelem. I když to tak nejspíš nezní, bylo to super.





Poté jsme šli do obchodu Pink, Kde jsem se koupila úžasnou dlouhou černou sukni. Je to krátká černá a na ní průsvitná dlouhá, doufám, že to dává smysl :)



V dalším krámku jsem si koupila poslední věc, hodinky. A mám z nich obrovskou radost. Co Vám, líbí se?

Ten den jsem si stoprocentně užily. Bylo to úžasné.



Mějte se krásně,


-K-

Komentáře

  1. Sešit vypadá moc dobře! Jsem typ člověka co všechno plánuje, zapisuje a zvýrazňuje, v ČR jsem však takový nikde neviděla:/ Babylips mi přijdou podobné jako balzámy EOS vypadají hezky je kolem nich velká mediální bublina, ale se rty žádný zázrak nedělají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento bchod, Tiger, nově otevírali v Brně. Tak jestli si z blízkého okolí nebo tam budeš mít cestu můžeš mrknout :)
      A jo no, obrovská mediální bublina.

      Vymazat
  2. Wow, černý babylips! Tak ty máš teda šťastie ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo upřímně nevím nevím. Parfemace mi připomíná levné balzámky z mého mládí :D Na rtech je příjemný ale vydrž nic moc.

      Vymazat

Okomentovat