I ♥ FALL

Ahoj!
Podzim je tu a já miluju podzim.
Miluji jaro a podzim, není ani vedro ani zima. Je tak akorat na svetřík a kalhoty a to já ráda :)

A jelikož jsem narazila na TAG I love Fall, nemohla jsem ho neudělat.

1) Oblíbený podzimní produkt na rty?
Jednoznačně tmavá rtěnka. Miluju tmavé rtěnky a podzim je na ně jak dělaný. Občas samozřejmě vytáhnu i nějakou tu nude barvu. Úplnou topku tvoří fialová - no name značka z Německa, nude od Kate Moss - 07 a rudá od MUA.

2) Oblíbený podzimní lak na nehty
Na lakování nehtů začínám pomalu ale jistě rezignovat. Když už se rozhodnu si nehty nalakovat, použiju buď tělový - nejraději mám limitku Rita Ora od Rimmelu. Vydrží velmi dlouho a kryje v první vrstvě. Také jsem si oblíbila fialovoý pískový lak od Gabriella Salvete.

3) Oblíbený podzimní nápoj?
Jednoznačně karamelové latté a meduňoký čaj ze zahrádky.

4) Oblíbená podzimní svíčka?
Svíčky jdou docela mimo mě. Kdyz už si nějakou koupím tak si kupuji velké a bez vůně, aby udělaly hodně takového toho krásného uklidňujícího svíčkového světla ale abych je necítila.

5) Oblíbený podzimní šátek nebo čepice?
Šátky miluju a nosím je celý rok. Nejradší mám velké a kulaté, protože se do nich můžu úžasně zachumlat. Mým favoritem je opravdu obří čtvercová modrá s ornamenty.

6) Barva, která podle tebe vystihuje podzim?
Hnědá a burgundy. Definitely!

7)Oblíbené jídlo na podzim?
Vafle s javorovým sirupem a skořicí. Mňamka :)


Nějaké otázky jsem vynechala, protože jsem na ně nenašla odpověď :D

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře