Athény, město plné sloupů :D

Ahoj!

Ve středu ráno jsem si dali snídani a vyrazili směr letiště. Odlétalo to v půl 1 a my z hotelu vyráželi v 11, musím řict, že to jednu dobu vypadalo, že to nestihneme, protože trvalo asi půl hodiny než jsme našli zastávku na autobus směřující na letiště. 

Nakonec jsme to stihli. Let byl opět krátký  a tentokrát to bylo i z občerstvením. Dostali jsme džusík, croisant a kávu.

V Aténách jsem měli spostu času. Přiletěli jsme ve 14 a vlak nám jel v půl 12 v noci.

 Rozdělili jsme se na skupiny, a naše skupinka skládající se z Džandžy, Zevlíkovců, Džermánka, Kynžise a mě – Káďa. Ano ano, vymysleli jsem se takovéhle blbé přezdívky :D

V Aténách jsme toho viděli spousta spousta – akorát bylo blbé, že jsem se nedostali nikam dovnitř, protože bylo otevřeno jen do 17 a my jsme to jen o kousek propásli
.
Ale i tak to bylo moc hezké. Viděli jsme Akropolis, starý olympijský stadion a spostu dalšího. Dokonce jsme se zůčatnili i měnění stráží před Parlamentem a musím říct, že to byla dost komedie. 

Na zpáteční cestu jsem se vůbec ale vůbec netěšila. Bylo to strašné, ale míň strašné jak cesta do Atén.

Normálně, vlak tu má kuřácké pauzy – takže se cesta prodloužila tak o hodinu.


V 5 ráno jsme dorazili do Larissy. A šli spát. Moc jsem se nevyspali, protiže už ve 12 jsme měli školu.

Ale celý výlet byl skvělý a dovršily to krásné Atény. (o ostatních dnech - předešlé články)









Mějte se krásně,

-K-

Komentáře