Trip to Meteora

Ahoj!
Dneska pro nás byl vymyšlen výlet do Meteory. Meteora jsou kláštery na vrcholcích skal v oblasti Thesalii v Recku. Mniši se tu usazovali již od 11. století, ale teprve o tři století začali vznikat první jláštery. 
V roce 1988 byly kláštery Meteora zapsány na Seznam světového dědictví UNESCO.
Jako každé ráno jsem si nejprve došli na snídani a pak šli vyčkávat na další Erasmus studenty, studenty z Volosu. Když přijeli byl pro ně  a vlastně i pro nás připraven menší rautík. Výborná pizza, sušenky,… a samozřejmě káva.

Běhěm našeho hodování a seznamovaní, btw nepamatuju si jediné jméno, přišlo jich asi 50 a všichni na nás spustili jak se jmenují a odkud jsou. Byli to skoro samí  Italové.

Když jsme se dostatečně najedli a přivítali nasedli jsme do autobusu a jeli vyzvednout poslední grupu Erasmáků do Trikaly Tam nás jejich pan ředitel uvítal a dostali jsem všichni trička.


Nasedli jsem na bus a jeli na, nebo do? Meteory. Cesta trvala asi hodinku a poslední čtvrthodina byla stoupání. Musím říct, že takový kopec bych pěšky jít opravdu nechtěla. Ale byla to krása!





Po zastavení autobusu v cíli jsme dostali jen hodinový rozchod. A hodina byla zatraceně málo. Člověk by se tam vydržel kochat krásami přírody velmi dlouho. Při vstupu do areálu jsme my ženy vyfasovaly sukni, protože dívky v kalhotech a chlapci v kraťasech do Meteor nesmí. No, myslím, že nám sukně docela sekly :D


Jinak můj OOTD tvořily tmavě modré kalhoty z F&F, bílé tílko z New Yorkeru, takový asymetrický svetřík ze sekáče a samozřejmě má nová láska, baťůžek z bazaaru. Svetřík mi už nějakou dobu doma ležel, ale vytáhla jsem ho až v Řecku a líbí se mi. Je to pruh látky s rukávy, takže když si ho člověk obleče je vzadu kratší a ve předu jsou delší cípy. Na nohy jsem si obula pohodlné baleríny z Deichmanu. Jako doplňky jsem zvolila hodinky ebay a ručně vyráběné naušnice z jednoho obchůdku v našem městě.






Bylo to opravdu překrásné, takové peacefull place. Bohužel jsme měli opravdu málo času na nasátí té pravé atmosféry. Takže jsem si jistá, že tam se ještě aspoň jednou podívám.





Den jsme zakončili pozdním obědem v Larisse. Ale ne u nás na univerzitě, ale v jídelně pobočky vysoké školy z Volosu. A takhle dobře jsem se dlouho nenajedla. Rýže s kuřecím steakem, perník, salát a mega jablko. Mňam!
Večer jsme poseděli před kafetérií a šli spát.

Mějte se krásně

Komentáře