Sightseeing in my temporary address





Ahoj!

Dneska jsme po obědě vyrazili do víru velkoměsta, do města tisíce kaváren, do Larissy. Ano ano surprise :D Vyrazili jsme centra našeho dočasného bydliště.

Chtěli jsme si zde projít nějaké památky a zajímavá místa. Pár jsme si jich vygooglili a šli hledat.
Naše první zastávka byla amfiteátr. Amfiteátr pocházející 3000 let před naším letopočtem. Více o něm si můžete přečíst tady.




Pak jsme šli ke kostelu, který byl vzdálen tak dvě minuty chůze, to bylo fajné. Je to pravoslavná kostel tak jsme se chtěli podívat dovnitř a zjistit, v čem se od našeho, katolického, liší. Bohužel byl zamčený, což nás trošku zamrzelo ale co se dá dělat, že.



Následoval park. Stačilo přejít posprejovaný most nad špinavou řekou a byli jsme tam. Tady mají všechno posprejované. Nechápu, jak takhle můžou kazit město.




Park byl velký, prostorný a měli tu na volno koně. Ano koně. Na homeless dogs už jsem si zvykla, ale že tu budou na volno koně? To jsem fakt koukala. Chování měli jak Řekové, zpomalení, líní a laxní :D



Když jsme se vraceli parkem zpět do centra narazili jsem na takovou pochybnou restauraci kde se dal hrát minigolf, tak jsem se rozhodli si zahrát. Bylo nás šest a rozdělili jsme se do týmů po dvou. Můj tým skončil poslední. Ale nevadí, radost ze hry my to nevzalo :D



Taky jsme objevili super krásnou cukrárnu, kde měli mimojiné CUPCAKE. A já jsem neodolala. Cukrárna byla roztomilá, zařízená ve stylu Provence. Určitě jsem tam nebyla naposled.





Na jednom z central squares, mají tu tři, zrovna probíhal festival neobvyklých deskových her. Respektive to byla promo akce jedne kavárny. V této kavárně nejen, že si dáte kávu, ale půjčí Vám zdarma právě tyto nezvyklé hry. A musím říct bylo to super. Určitě do té kavárny vyrazíme. Strávili jsme hraním hodinu, která utekla jako nic.



Pak už jsem si jen sedli do kavárny a dali si cappuccino a čekali na autobus.

Mějte se krásně
-K-

Komentáře

Okomentovat