Other adventures

Další víkend…

Jelikož byla v pátek Birthday party, nikomu se ven z postele moc nechtělo. Celý den jsme vlastně jen seděli u kafeterie a surfovali po internetu. Asi v pět hodin jsme si řekli, že bysme mohli něco dělat a ne jen zevlit, tak jsme si vzpomněli na Play House! Pamatujete, jak jsme jednou hrali na náměstí ty divné a zábavné hry? To byla marketingová akce právě této kavárny. Vice ZDE

Tak jsem se vypravili a šli. Dojeli jsme busem do centra a začali hledat. Cestou jsme potkali pár zajímavých obchůdků, které stoprocentně ještě navštívíme, např Stradivarius, Pull&Bear,…
Po desetiminutovém hledání jsme
to konečně našli. Vešli jsme dovnitř a tam bohužel plno. Bylo to plné náctiletých s cigárem v ruce, tak jsme si tam připadali trošku nepatřičně :D Příště až tam půjdeme bude to chtít booknout. Ponaučení pro příště. J

Tak jsme se tedy vrátili zpět do Kampusu a domluvili se, že v neděli pojedeme s nějakou skupinou na hiking do hor. Jelikož odjezd byl časně ráno,  šli jsme spát.

V neděli jsem měla budík nařízený na 6:00 což je docela mazec. Nikdy by mi to nevadilo, ale tady jsme se naučili spát minimálně do půl osmé.

V 6:10 jsem vstala, všechno si připravila a šla na sraz před koleje, kde jsme měli sraz s ostatními Erasmáky mířícími na výlet.
Ale pršelo! Což nezvěstilo nic dobrého :D Dojeli jsem taxíkem na místo srazu s ostatními a když jsme viděli jejich profi vybavení a né moc příznivé počasí, rozhodli jsme se to já a další dva spolužáci vzdát :D

Tak jsme si dali kafe a pizzu a šli zpátky na univerzitu. Dali jsme si půlhodinovou pauzu a vyrazili do nedaleké vesničky na oběd.
Šli jsme všude možně i nemožně, spíš teda nemožně! Lezli jsem přes pole, podlézali ploty, šli po dvouproudé silnici,etc.

Ve vesničce jsme narazili na moc pěknou hospůdku. Paní majitelka byla moc milá a přeložila nám jídelní lístek do angličtiny.
Dala jsem si kuřecí suvlaki (špíz) s hranolkama. Bylo to moc dobré a stálo to jen 4 Eura, no nekup to! K pití jsem pila vodu, kterou tu běžně dávají na stůl zdarma.

Kdosi nám objednal piva, jako dar :D  Hrozně je všechny zajímá odkud jsme a co tu děláme a jsou na nás všichni moc milí. Paní majitelka nám po dojedení hlavního chodu donesla zdarma ochutnat nějaké jejich dezerty a byla to pecka. Moc dobrá chalva a k tomu i vařená jablíčka a pudinkový pie. Mňam mňam.

Na zpět jsme chtěli jít lepší cestou, tak jsme zapojili do akce GPSky na mobilech. Šli jsme dlouhou dobrou cestou, ale pak jsme šli přes bavlníkové pole a podlézali plot :D
Nicméně to bylo super a vůbec nás nemrzí, že jsme se na hiking vykašlali.

Mějte se krásně,


-K-

Komentáře