OOTD...



Purse - po mamince;  Coat - New Yorker;  Shirt - SecondHand;  Jeggins - Marks&Spencer; Shoes - Deichmann






Když nás minulý týden mentoři vytáhli ven, do města do taverny, holčičí srdce zajásaly. Konečně možnost se někam vyfiknout a vytáhnout něco jiného jak tepláky, které jsou naším denním oblečením už přes měsíc.

Jelikož jsme šli až večer a už nebývá úplné teplo, zvolila jsem dlouhé kalhoty a pro jistotu jsem si vzala i kabátek, který jsem nakonec nepoužila.

Kabelku jsem zvolila svou oblíbenou, po mamince. Je tak akorát velká pro mobil, peněženku a klíče.
Měla jsem čas, tak jsem si i natočila vlásky a zkusila si udělat jiný make-up. Myslím, že modrou linku ještě někdy do společnosti vytáhnu.





Doufám, že se Vám můj outfit a make-up líbil.
Mějte se krásně!
_-K-

Komentáře