Moře a bazaar

Ahoj!
Dnešní post bude formou fotografií tak doufám, že se Vám to bude líbit.

Dneska jsme byli na trznici, open marketu respektive bazaaru. Spoustu obchudku plnych věci. Od jídla příbory a domácí potřeby až ke stánku se zvířaty. Prostě všechno na jednom místě, no není to skvělé :D A jelikož to byl poslední den kdyby byl tento velký bazaar otevreny uz tam nebyl takový výběr.

Co si budeme povídat celé to bylo jen o fake věcech. MAC kosmetika, Converse, Vans,… A překvapivě žádné Luis Vitton kabelky, teď frčí Michael Kors – měli ho tu na hodinkách, kabelkách i peněženkách. A musím říct, že jsem dlouho o jedné peněžence uvažovala, škoda žš to nebylo kvalitně ušité.

Chtěla jsem nakoupit nějaké dárky na Vánoce ale výběr nic moc a žádná sláva. Tepláky Ninnké, voňvky Dance & Gabanna,… To fakt ne.



Já jsem chtěla conversky a baťůžek. A oboje mám, jupíííí :D. Trvalo to dlouho než jsem ten správný baťůžek objevila, ale našli jsme se a jsme in love! Vypadá jako kožený,samozřejmě žě nebude, se zlatou sponou. No krása.








U conversek jsem zvolila klasiku, která se neomrzí. Nízké bílé. Myslím, že je unosám nejvíc, na barvy moc v poslední době nejsem a bílá se hodí ke všemu


Taky jsme opět vyrazili k moři a byla to nádhera nikde nikdo jen my a jedna rodina s dětmi. Jo a vlastně nesmím zapomenout na psy. Tři volně pobíhající psi. Homeless dogs, jak jsme jim začali říkat jsou v Řecku klasika.

Voda krásně průzračna, žádná rybička, což mi naprosto vyhovuje.






Prostě NÁDHERA!

Zasílám spoustu pozdravů



Komentáře