Life is short,let 's live

Ahoj!
Přesně tento citát jsem si nechala napsat na "dres" běhu We run Prague. Neonově žluté triko sloužící jako vstupenka na desetikilometrovou trať. Nad výběrem toho co si tam napíšu, respektivě co mi tam Nike napíše jsem strávila nemálo času. Po dlouhém googlení a přemýšlení jsem vybrala toto. život je krátky, žij.
A tak jak jsem o tom přemýšlela uvědomila jsem si,že náš život je opravdu krátký na to, abychom většinu času promarnili tím, že budeme přemýšlet o tom co bysme všechno mohli ale nemůžeme protože...Každý má své PROTOŽE a také nějaké ALE. Co si budeme povídat já jsem vzácným příkladem toho, že člověk najde X výmluv a problému, kvůli kterým něco nejde.
Každý má nějaký sen. Aktuální, krátkodobý a taky sny, které chce naplnit aspoň jednou za život. Třeba já. obyčejná 21 letá studentka ekonomky, milující rodinu, youtube, sladkosti, přátele,... Jedním z nemála mých snů je podívat se do NYC. Dalším přáním, snem bylo blogovat. Už o tom přemýšlím nějaký ten pátek. A co že to nebude nikdo číst :D hlavně že budu moc někam sdělit mé myšlenky,pocity a názory.
Měla jsem spoustu PROTOŽE a ALE. Až jsem se jednoho rána probudila a píšu tenhle článek, můj první článek. Myslím, že budu psát o čemkoliv co mě zrovna napadne. 
Nejvíce to bude nějaká kosmetika, možná fashion a taky takový cestovatelský deníček, jelikož za týden odjíždím do Řecka, na Erasmus.

Krásný den!
-K-

Komentáře