Larissa - město tisíce kaváren poprvé

Ahoj!
Tak už jsme tu pátý den. Neuvěřitelné jak to letí! V neděli jsme si zkusili řecký život, to znamená vysedávání v kavárničkách. Všichni tu furt pijou kafe a kouří. Kavárna na každém rohu. Prý je tu dokonce 1000 kaváren. Také jsme ochutnali první řecký gyros a musím říct, že to byla mňamka. Tzaziky miluju i v Česku a tady je to ještě o level výš. Městem nás provázel náš buddy (mentor) Sakis a jeho kamarád Nick, který jen tak by the way vypadá jak Patrik Hezucký. Tak jsme mu začali řikyt Patrik, abych pravdu řekla nevypadá z toho moc nadšeně.
Po gyrosu a kávičče se nám spala v nových postýlkách krásně. Možná to také bylo tím, že jsme za sebou měli 25 hodinovou cestu :D.


Druhý den, v pondělí, jsme šli se Sakisem za Achilem zařizovat nějaké věci. Taky jsme blbka zjistila, že jsem si fotky potřebné na různé kartičky jako student cart, restaurant card etc. nechala doma. Takže jsem se musela jít nechat do města vyfotit. Ještě před cestou do města jsme si došli do zdejšího bufetu. Dali jsme si překvapivě kávičku.
Řekové jsou hrozně moc přátelští. Hned si tam k nám sedli a povídali. Překvapivě hodně jich byla na Erasmu v Ostravě. Vypadala to, že mají opravdovou radost, že opět vidí nějaké Čechy. Hned nám nabídli ať s nima jedem do města na nějakou jejich pálenku podobnou slivovice. Myslím, že se jmenovala Cibu…něco :D Tak jsme jeli. Sedli jsme do nějaké taverny a dali si panáka. Já si teda dala trapně jen colu. Nejzajímavější bylo když nám na stůl začali nosit malé talířky s jídlem. Převažovali věci z moře z čehož jsem teda moc nadšení nebyli. Zjistili jsem, že když si dáte panáka nějaké pálenky, ouza nebo toho druhýho na C, dostanete k tomu tři malé talířky jídla. Jelikož se panáky docela točili a my tam seděli pět hodin, musím říct, že jsme se dost najedli. Zfoukli jsme oběd i večeři. Když došlo na placení, rozpočítali to na každého devět Eur. Vagos, nejvýraznější z Řeků, řekl, že já platit nemusím, že jsem měla jen Colu a to nic není. Takže jsem se naobědvala navečeřele a vypila spousty vody, kterou tu dávají v neomezeném množství zdarma, zadarmo. Super!
Pak jsem šli k jednomu z Řeků domů a bylo to moc fajn.


Další den už jsme měli kartu, spíš teda lísteček, na jídlo, které je tu ZADARMO! Chápete? Ale trochu to vysvětluje proč mají krizi. Dali jsem si snídani, což teda nic moc. Ale tak dá se. Pak jsem si zahráli ping pong, tenis a šli na oběd. Z obědu rovnou na vlak a na pláž. A co jsme dělali u moře a cestou uvidíte ve videu.:)).

Mějte se krásně
-K-


Komentáře